Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har haft mit P42X20 i lidt over en måned, og indtil idag været yderst tilfreds. Dejligt fjernsyn......men så idag vil det pludselig ikke starte op. hver gang jeg prøver så står den lille status diode på skærmens front bare og blínker rødt en del gange inden den bare slukker helt. prøver jeg at tænde med fj.bet. sker det samme bare igen. Kan nogen fortælle mig hvad det evt betyder? Kan ikke finde det nogen steder i manualen.....
Ender nok med at det skal retur. Pis, det er købt online fra elgiganten, så er garanteret besværligt!
Senest rettet af henriksonne 03 aug 2010, 08:44, rettet i alt 1 gang.
Af Gavin
henriksonne skrev:Jeg har haft mit P42X20 i lidt over en måned, og indtil idag været yderst tilfreds. Dejligt fjernsyn......men så idag vil det pludselig ikke starte op. hver gang jeg prøver så det den lille status diode på skærmens front bare og blínker rødt en del gange inden den bare slukker helt. prøver jeg at tænde med fj.bet. sker det samme bare igen. Kan nogen fortælle mig hvad det evt betyder? Kan ikke finde det nogen steder i manualen.....
Ender nok med at det skal retur. Pis, det er købt online fra elgiganten, så er garanteret besværligt!
Jeg er ret sikker på at du kan gå i din lokale Elgiganten butik så du er fri for at sende det, men det må du jo lige høre dem om hvis det bliver aktuelt. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
En lidt hidsig overskrift til en uskyldig defekt. Du tager blot dit TV med til El-Giganten og indleverer det til rep.
Af Nick_S
Jeg er ret overbevist om at Elgiganten gerne henter dit fjernsyn. Så jeg ville prøve at ringe til dem først i hvert fald.
Af Kristian
henriksonne skrev:Jeg har haft mit P42X20 i lidt over en måned, og indtil idag været yderst tilfreds. Dejligt fjernsyn......men så idag vil det pludselig ikke starte op. hver gang jeg prøver så står den lille status diode på skærmens front bare og blínker rødt en del gange inden den bare slukker helt. prøver jeg at tænde med fj.bet. sker det samme bare igen. Kan nogen fortælle mig hvad det evt betyder? Kan ikke finde det nogen steder i manualen.....
Ja hold dig langt væk fra elgiganten..
men jeg er næsten sikker på at du bare skal slukke på stikkontakten i 10 sek. så kører dit Pana igen :)
Af Lykkegard
Jeg må indrømme at jeg udelukkende har positivt at sige om Elgiganten.
Købte for nogle uger siden et 50 tommer G20 derude. Det summede lidt for meget til mig, og jeg kunne uden problemer returnere det igen.

Desuden synes jeg at de er 'tæt på'-lige så billige om mange internetshops mht. fladskærmspriser.

Håber du får løst dit problem :)
Af henriksonne
Det hjalp ikke at slukke en hel nat. Så nu ryger den til rep!
Af steffenj
Det er skam lige til. Du kan gøre som de andre siger og pakke det ned og køre til den Elgiganten der ligger tættest på, men du kan også ringe til deres kunde service og lave rep den vej og få det afhentet. Bare husk at beskrive fejlen meget specifik. De er ikke altid lige skarpe. :)
Af henriksonne
er det rigtigt at man ifølge købeloven, har ret til at få byttet sit produkt hvis det er under 6 mdr gammelt? Mit TV er 1,5 måned
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej. Du har ret til at få det repareret. Hvis TV'et ikke kan repareres, så har du nogle flere muligheder, hvilket kunne være at få et nyt identisk TV, pengene retur eller et andet tilsvarende TV.
Af PeterD
Aargh..Overskriften er måske lidt misvisende...Tror der er mange som glæder sig over et godt billede...
Af Tubbe
PeterD skrev:Aargh..Overskriften er måske lidt misvisende...Tror der er mange som glæder sig over et godt billede...

Kan heller ikke lige se hvor man kan finde et tv til 3600 kr med samme billed kvalitet.