Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Bær over med mig hvis dette emne har været oppe før. På mit vidunderlige Samsung 46" 8705 har jeg, på parabolen, fundet Eurosport på Astra 19.2. Kanalen er tysksproget, men på Kingofsat kan jeg se at man kan indstille noget audio-noget. F.eks er tyskversionen angivet til 7.20 og den engelske version står til 7.02. er det muligt, og i givet fald hvordan, at lave indstillingen om til engelsk lyd?

På forhånd tak

Mogens
maavenz skrev:Bær over med mig hvis dette emne har været oppe før. På mit vidunderlige Samsung 46" 8705 har jeg, på parabolen, fundet Eurosport på Astra 19.2. Kanalen er tysksproget, men på Kingofsat kan jeg se at man kan indstille noget audio-noget. F.eks er tyskversionen angivet til 7.20 og den engelske version står til 7.02. er det muligt, og i givet fald hvordan, at lave indstillingen om til engelsk lyd?

På forhånd tak

Mogens
Hej Mogens

Det tror jeg ikke man kan, Men jeg kender en forhandler godt nok på bornholm 2tal østermarien, han er expert i Sat tuneren på samsung tv. Han har da os testet 3d kanalen på astra og detvirker perfekt, så det selv i sidste uge.

3Dbenny
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Jeg ved man kan skifte sprog, når alm. set top boks bruges. I Pana VT20, er der under lydmenu muligheder for valg af lydspor, hvis der er mere end et lydspor.
Dette løser måske ikke dit problem, men er jo muligt, at dit TV har samme mulighed.
Brugeravatar
Af 3Dbenny
MigSelv skrev:Hej
Jeg ved man kan skifte sprog, når alm. set top boks bruges. I Pana VT20, er der under lydmenu muligheder for valg af lydspor, hvis der er mere end et lydspor.
Dette løser måske ikke dit problem, men er jo muligt, at dit TV har samme mulighed.
Men det ændre jo intet at den model her har instillinger til et helt andet land en DK Hvor der er et helt spicelt setup for Nordic tunere, Siger bare du får priblemer med skærmen , og man kan ikke en gang installer DK software det vil skærmen ikke installere. Trist.

Men ja Du kan få dansk sprog, Så mangler det vigtigste bare.

Siger det bare jeg har selv prøvet det med at købe en B7000 skærm, skal bare sig jeg er glad for at komme af me den.

3D benny