Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zira
Jeg skal ud og investere i et nyt TV, da det mig og min kæreste har har det virkelig dårligt..

Jeg har siddet og kigget rundt og det er fandeme svært at finde rundt i alle de typer TV der er.
Jeg har prøvet at følge flatpanels guide da jeg har været ude og kigge på TV, men jeg syntes stadig det er svært.

Krav :

40 - 42"
Full HD
LCD/LED (måske også plasma, hvis jeg kan blive overbevist om det er godt)
Der må helst gerne være Internet stik, men det er ikke en nødvendighed.

Det må koste op til 7000,-
Af xcardman
LCD/LED (måske også plasma, hvis jeg kan blive overbevist om det er godt)
jeg vil så nok heller vende den om, får du noget godt lcd for 7000 kr.
ihvertald ikke led
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Men for 6300 kr. får du leveret et Panasonic TX-P42G20E til kantstenen fra El-Giganten.
Af Zira
xcardman

Er der et tv du vil anbefale..
Kan du anbefale noget bedre og dyrere?

For jeg vil hellere spare lidt flere penge sammen og købe noget ordenligt med det samme.
Af xcardman
Zira skrev:xcardman

Er der et tv du vil anbefale..
Kan du anbefale noget bedre og dyrere?

For jeg vil hellere spare lidt flere penge sammen og købe noget ordenligt med det samme.
Nu når du spørger direkte, kan jeg klart anbefale en g20
prøv og læs testen her på siden.
du får ikke et bedre billede til prisen
heller ikke hvis du giver 4000-5000 mere for en skærm
så bare køb en g20 nu-

Men så synes jeg heller du skulle vente til sidst i 2011 eller 2012, og købe en bedre skærm til den tid på tilbud.
så har du en rigtig god skærm skærm de næste 2-3 år for cirka lidt over 6000 kr. i mellem tiden kan du så spare op
Af Zira
Det tv jeg har nu, det er virkelig ringe det er blevet tabt osv. så billedet er næsten altid blåt.

Der kommer jo altid noget bedre :)
Skal have et tv i den her eller næste måned regner jeg med.

Er der er andet TV i kan anbefale? Jeg syntes det panasonic i har anbefalet er grimt designmæssigt.
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Et G20 er pænere i virkeligheden, end på fotos.
Hvordan kan en smal ramme, i tidløst design, opfattes som værende grim?
Af Arki
Nu har jeg selv det G20 her hjemme og hver eneste gang jeg læser at folk synes det er grimt studser jeg, jo det er måske ikke B&O design, men det er ihvertfald ikke grimt. og alene billedkvaliteten opvejer (ihvertfald i mit tilfælde) designet af skærmen :p

Altså jeg kigger jo på billedet når jeg ser film, og når jeg kigger på det når det er slukket, tænker jeg altid på hvor godt filmsekvenserne er :D
Af Zira
Rigtigt nok.
Men jeg gider ikke have noget stående som jeg syntes er grimt..
Men som du siger må jeg nok hellere se det i virkeligheden end på et billede. :)

Mange tak for anbefalingerne :)
Af Zira
Jeg snakkede med en af mine venner omkring plasma tv.
Han nævnte noget med at de bliver rigtig varme. Fjernsynet skal op og hænge, vil det ikke give et problem?