Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ladygeek
Jeg har i dag modtaget mit nye tv..

Til min store overraskelse opdager jeg efter jeg har sat det til at det buzzer/støjer/larmer rigtig meget..

Havde ikke forventet jeg ville få et lydløst tv, men dette her er extremt hvis du spørger mig, skal have den på volume 10-14 for at ikke høre den og blive irreteret over det..

Er der andre der har det samme problem eller er det bare standard på dette tv at det larmer.. Prøvede at ringe til LG for at høre om hvor meget det ville larme og personen jeg fik fat i siger det er helt normalt ^^
Af PhDream
NEJ!

Et tv skal ikke larme så meget, at det kan høres over 4 mtr. væk., uanset hvad producenten siger. Hvis det virkelig var sådan, ville alle tv summe så meget, og det gør de ikke.

Havde selv PK550, som også summede helt vildt. Det røg retur, og eftersom jeg havde læst at andre havde samme problem, gad jeg ikke have en ny. Det havde også nogle pixelfejl. Jeg oprettede en tråd om det på recordere.

Lidt synd, for det var et godt tv, bortset fra fejlene. Til gengæld havde det ikke nogle andre fejl, bl.a. floating blacks, rising blacks, osv.
Af sejerø
hej . jeg har haft lige præcis det tv og der var ikke skyggen af larm. selv hvis det var på mute. så det passer ikke hvad de siger at det er normalt. men måske andre kan hjælp lidt på vej.