Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af selliah
Det er GeForce der ligger i min sammen med det standard til at spare strøm, men jeg oplever problemet når jeg tilslutter computeren til tv'et direkte med mac styresystemet, men hvis jeg gør det gennem anlæget eller gennem windows på macbook er der intet problem i det :) Som sagt, har du en reciver så du vil ikke få noget problem :)
Af ThomasMac
Ja nu fatter jeg så ikke en meter!

Jeg downloadede og installerede SwitchResX og satte HDMI kablet i og skulle til at bikse med indstillinger, men det nåede jeg ikke før billedet øjeblikkeligt poppede op på skærmen!!!???

Uanset set hvilken opløsing jeg vælger så er der billede på, og uanset hvilken Hertz jeg bruger er der stadig billede (Bedst ved 60 hertz) Lige nu kører jeg 1080P

Billedet fyldte ikke hele skærmen, men satte et flueben i Overscan og så passer det perfekt....

Uanset hvad jeg gør nu, kan jeg ikke få billedet væk. Om det er installationen af SwitchResX der gør det ved jeg ikke. Jeg har lukket programmet Men tør ikke lige afinstallere det nu... Måske i morgen vil jeg prøve! :D

Hilsen en meget glad mand. :D :) :D O_O
Og tak for hjælpen det var fedt!