Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
Jeg skal skifte mit tv ud i køkkenet og der er ikke plads til et billedsrørs tv... Skal lige siges at jeg sidder 1,5 meter fra skærmen(!!)

...Jeg var så dum at købe et Prosonic i Føtex og det var en skandale. En sand katastrofe. Både indstillingen af kanaler og farverne var helt til grin.....Så det blev straks leveret tilbage..

Så jeg leder efter en skærm på max 19" (!!) som har det billede "som kommer tættest på en CRT-skærm..."

B.T.W. findes der overhovedet nogle 15" skærme som er værd at købe....? Helst ikke "Denver"...(Tør ikke med et billigt no-name produkt efter fadæsen med "Prosonic"...)

PS. Hvis der er nogle som kender et sted på nettet hvor der sælges mini-mini tv vil jeg gerne høre nærmere..

Har haft et Lifetec billedrørs tv fra Aldi (fra år 2000.) Gode farver og fin billedekvalitet. Desværre er det 40 cm bredt og kan ikke være på min reol ved spisebordet...

Jeg kan ikke finde nogle 15" skærme fra kendte producenter men hvilken 19" LED'er er bedst..Philips 19PFL3405H eller Samsung UE19C405..?

Er det overhovedet nogle som har erfaring med et DENVER produkt....??
Af Steen Bay
Et godt bud på det bedste 15" TV er nok LG's EL9000 med OLED panel (som forøvrigt snart testes her på siden), men til en pris på ca. en tusse per tomme er det vel næppe en reel mulighed. 8)
Af PeterD
He-He. Tak for besvarelsen.

Det kan være jeg skal vente på OLED tv, men der kan jo godt gå et par år før de kommer ned i et for de fleste interessant prisniveau.

Kigget alt igennem på nettet men det er umuligt at finde et fornuftigt mini tv.

Nogle der evt. kan bekræfte at der findes et et lille Sanyo tv i Danmark?

Sanyo skulle i 1980'erne eller 1990'erne være opløbt af Panasonic, og de laver jo tv med et godt billede. Jeg har googlet det, men kan desværre ikke find noget...

Nogle som ved mere-----? O-O