Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kratz
Nu er det sjældent FullHD som er den vigtigste parameter når man skal vælge TV, især ikke for TV under 50 tommer.

For at være ærlig ved jeg ikke hvor godt det LG TV er. Kan være det er helt fint.
Men jeg ville nok holde mig til en af anbefalingerne her på siden. Du kan få det udmærkede Panasonix P42X20 til samme pris.
Af Dillerbabs
Komplett har et LG 42 PJ350 på tilbud i denne uge til under 3000 kr.! Min far modtog det i går og jeg er virkelig imponeret. Det er imponerende hvad man får for de penge. Nej det er ikke Full-HD, men og hvad så? Du kan jo alligevel ik se forskel...
Af PeterD
Snup et Panasonic X20.

Du finder ikke bedre BILLEDE kvalitet for pengene andre steder.

Lad dig ikke narre af FULL HD, høj opløsning, intelligent sensor og andet lir.

Kig på selve billedkvaliteten og her bliver du ikke skuffet over Pana.

Og slet ikke i 4000 kr. klassen. Her får du meget for pengene.
Af Dillerbabs
Og vil også gerne garantere at du ik får et bedre TV end Pj350 i 3000 kr. klassen. Jeg havde personligt købt et Pj350, sparet de 1000 kr. i forhold til Panasonic x20 og købt en blu-ray afspiller for pengene...
Af PeterD
Ja med LG er der noget at spare ift. Panasonic og hvis det er pris versus kvalitet så køb LG og en blueray.

LG's nye er jo supertynde så det vil sikkert se godt ud på væggen.

Læste at der kunne væreproblemer med støj fra LG tvet og at farverne ændrer sig lidt når der i film zoomes hurtigt ind/ ud...
(http://www.avforums.com/forums/lg-forum ... ead-4.html.)

...Men hvad. Et godt tv til en god pris...