Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle. Er der nogen der kan hjælpe mig? Kan ikke få mit Samsung PS50C7705 til at koble på internettet via Stofa. Wireless ESSID og Wireless nøgle er rigtig kodet ind, men TVet melder tilbage at der er fysisk etableret men kan ikke etablere ekstern :(( Har i nogen ideer?
Af reaper24
samsung.dk og ind i deres chat support. der er sådan en live ting hvor du kan chatte med en supporter:) måske er det vejen frem på dit problem :)
Af maritza
Ja, jeg bruger Samsung Wi.fi dongle. Samsung siger jeg skal kontakte udbyder og udbyder siger jeg skal kontakte Samsung (B Under opsætningen virker det som om den er lige ved!!! men :((
Af maritza
ØV, er der virkeig ikke nogen der har en idé 8)
Af Omfufu
stofa giver kun én ip adr, så med mindre du har en router koplet på, får du ikke flere it produkter på nettet end én enkelt.

Du skal også huske at tilmelde dig servicen altid on, således du ikke skal bruge log on, hver gang du connecter, de kan nok hjælpe dig hvis du ringer til deres support.

Stofa levere i hvert fald hos mig, en trådløs router med deres internet, men kræver ekstra betaling for at åbne den trådløse del i deres modem. mener det koster 100 kr pr måned at benytte deres løsning, så derfor vil jeg anbefale dig, du selv køber en trådløs router og sætter på.
Dog skal du huske at benytte den service så du kan logge på, uden brugernavn og pass "altid on" mener jeg det hedder.

Håber det kan løse dine problemer.
Af maritza
Tak Omfufu. Jeg har alt det du beskriver med undtagelse af service altid on. Kontakter stofa support og får en dialog igang :)