Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sjuft
Jeg står og er lige ved at bestille panasonic G20 eller S20 i 42" plasma.

Men på falderebet blev jeg i tvivl om hvilken model det skal være.

Jeg skal største delen af tiden bruge det til gaming, og det skal være plasma pga. det lave indput lag.

Der er så vidt jeg kan se en tusse til forskel, som jeg gerne vil spare. Men omvendt, hvis jeg får et federe tv betaler jeg gerne det ekstra.

Så kan i lige komme med nogle gode grunde til at vælge den ene frem for den anden?
Af BrianH
S20 er 1000 kr billigere, det er grund nok.
Af Lars K
S20 er stort set et G10 i forklædning så billedmæssigt går du ikke galt i byen.

G20 giver dig mulighed for at optage digitalt TV via USB, DLNA for streaming af video og musik + Viera Cast i form af forskellige online tjenester (der skulle gerne komme flere nye til i fremtiden)

Desuden får du med et G20 et TV som klarer sig bedre ved stærk modlys da fronten er mindre reflektiv end S20.

Jeg ville uden at tøve lægge de ekstra 1000 kr for et G20.
Af BrianH
Nexus skrev:S20 er stort set et G10 i forklædning så billedmæssigt går du ikke galt i byen.

G20 giver dig mulighed for at optage digitalt TV via USB, DLNA for streaming af video og musik + Viera Cast i form af forskellige online tjenester (der skulle gerne komme flere nye til i fremtiden)

Desuden får du med et G20 et TV som klarer sig bedre ved stærk modlys da fronten er mindre reflektiv end S20.

Jeg ville uden at tøve lægge de ekstra 1000 kr for et G20.
Jeg forstår ikke helt, hvordan G20 kan være 1000,- mere værd til gaming. Jeg vil gætte på spillene bliver nøjagtig ens med de to, og skulle der være forskel er der ingen der kan fortælle hvad der er mest "korrekt"
Af akanhjo
Førnævnte indlæg fra Nexus kunne give trådstarter et større indblik af hvad han får får de 1000 ekstra, det kunne vække de ekstra behov som de 1000 kr. ekstra giver. Men ja, hvis det udelukkende skal være til gaming, så er der jo også andre muligheder end lige netop de to nævnte modeller.
Af Lars K
Siger bare at man får et "federe" TV som trådstarter spurgte om for kun 1000 kr. ekstra.

For mig ville der ikke være noget at rafle om. Trådstarter må selv afgøre om det samme gælder for ham.
Af Kratz
Altså, nu kan jeg have været meget uheldig med det S20 eksemplar jeg så, men jeg var ærligt talt ikke synderligt imponeret!
Nu var det TV signal og DVD jeg så, så det er måske ikke så relevant i denne sammenhæng, men alligevel syntes jeg det G20 eksemplar jeg så generelt havde et noget bedre billede.

Så jeg ville heller ikke tøve med at tage et G20.