Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle.

Jeg har lige bestilt mit nye Samsung PS63C7705, håber meget jeg får det i denne uge, den skulle helst gerne kommer på lager idag.

Det jeg vil høre om er, hvad er med i kassen af tilbehør, briller osv - og er den noget man skal huske at køre ved siden af?

Kan det betale sige at køre en 3d blu-ray ved siden af, det er jo ikke lige frem så mange 3d blu-ray film endnu, hvis ja, hvad for en? Ps. har en PS3.

På forhånd tak.

MvH Kristian
Af abo78
Hej

Jeg har nu endelig modtaget min 63" Samsung skærm. Jeg har dog endnu ikke åbnet kassen - den glæde skal jeg have når børnene er puttet. Men iflg. kassen er der et sæt 3D briller med.

Jeg glæder mig som et lille barn at lege med det. Er der iøvrigt ændre der har modtaget det Idag - jeg har på fornemmelsen af at jeg er en af de første! :-)

Ps. Jeg har købt det hos kontorlinien.dk - dansk model og perfekt service

Mvh abo
Af selliah
Jeg fik ingen briller med men jeg klagede til komplett også sendte de samsung 3D startkit med 2 briller og en film og jeg fik rabat på 2 ekstra briller :) Jeg købte ikke samsung 3D blu-ray men jeg købte et sony surround sæt med 3D, glæd dig det er helt super :D
Af MegaBoy
Hej alle tak for de svar.

Jeg har desværre ikke fået mit endnu, datoen har rykket sig par gange, men håber da det kommer inde for de næste par uger.

abo78 - har du fået dit? 63" eller? Hvad jeg har hørt så er der kun 3 i DK der har fået dem.

MvH MegaBoy
Af selliah
Tvivler på det kun er 3 i DK for så er der kun én udover abo og jeg :) ?
Mit er også 63"
Af abo78
Hej MegaBoy

Ja jeg har fået mit. Det er også et 63" - glæd dig!

Samsung er ret uprofessionelle når det kommer til leveringstider!

Mvh abo
Af ajhals
abo78 skrev:

Mvh abo
Tell me about it.... Jeg bestilte mit PS50C7705 for snart to mdr. siden, leveringstiden er rykket to gange nu.... Men jeg får det på Tirsdag "for sure"..... og jeg glæder mig som et lille barn :)!

Nu mangler vi bare at Samsung får fingeren ud, og sendt et eksemplar afsted til Rasmus' kyndige hænder, så vi kan få lidt kalibreringstips!
Af duhl2
Har også 63" udgaven er generelt glad for tvet, men den giver en summen i hele rummet der er så gennemtrængende at det er helt uacceptabel.Har haft det nede fra væggen for at lytte bag på det, men synes lyden kommer fra forsiden af skærmen!
Har nu kontaktet Samsung.
Er der ikke andre der har det problem?
Senest rettet af duhl2 23 jul 2010, 18:29, rettet i alt 1 gang.
Af Martin Sjøstrand
Har også 63" udgaven er generelt glad for tvet, men den giver en summen i hele rummet der er så gennemtrængende at det er helt uacceptabel.
Ååh, jeg bliver helt dårlig nu. Venter selv på mit, som med lidt held kommer om en uges tid... og jeg havde sådan troet at de var blevet summeproblemet kvit, da jeg endnu ikke havde hørt om nogen der havde det problem i år med dem :(

Håber virkelig jeg får en fejlfri :D
Af duhl2
Smid du en Xbox 360 til den så hører du intet for dens blæser larmer tilpas meget :D dette er bare på en mere behagelig måde. Tvet bruges mest til det. Jeg kan ikke bruge det hvis jeg ikke også kan se film og alm. tv. Så håber bare de snart kan bytte det, for jeg skal ikke have noget andet tv.
Af akanhjo
ajhals skrev:
abo78 skrev:

Mvh abo
Tell me about it.... Jeg bestilte mit PS50C7705 for snart to mdr. siden, leveringstiden er rykket to gange nu.... Men jeg får det på Tirsdag "for sure"..... og jeg glæder mig som et lille barn :)!

Nu mangler vi bare at Samsung får fingeren ud, og sendt et eksemplar afsted til Rasmus' kyndige hænder, så vi kan få lidt kalibreringstips!
Jeg bestilte mit for to dage siden og fik det her til formiddag.. :) sweet as
Af abo78
Jeg har heldigvis ingen problem med summen på mit nye 63" plasma. Min gamle Samsung plama havde det problem, men heldigvis skal jeg ikke igen have besøg af Prestige service med mit nye tv! :-)
Af Chomper
er der nogen der ved hvor 63" er til at skaffe henne?