Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af reaper24
tror det en smags sag... hvad der vil stå bedst i dit milijø, jamo er gode højtalere men sony er også fine halløjtalere:)

du har jo os 14 dage fri levering nu det er nettet du køber så ku du være fræk prøve det du bedst ku lide og sende retur hvis det ikke holder
Af selliah
Hvis vi snakker smag og behag med design er jeg mest over i Jamo, synes det lidt sort grå finish i træ er super fedt :p Men vil der være brug for ekstra Sub til dette sæt, for i så fald vil den gå over min budget, da en reciver ikke er helt billig :D
Af reaper24
en sub gir jo dybde. så måske men måske er der os s¨å meget bass i de højtalere du ikke behøver det. det da bare læse nogle test evt prøve køre dem :P
Af selliah
Tjae, tror også det bliver dem så :D
Der skulle være en indbygget sub i begge front højtalere på 8" hver, så det er værd at prøve også må jeg jo vente og ønske en sub af damen i julegave :D Men tak for hjælpen ::l
Af reaper24
så lidt held og lykke;)
Af serano
Jeg vil meget gerne høre din mening om de jamo, hvis du da køber dem :)
Af Major Awesome
Hvad skulle der til det første link for at det ville køre?
Er ikke helt inde i det, altså hvad skal højtalerne sættes til for at det kan kører sammen mit fjernsyn og min ps3 bluray?
Af selliah
Jeg købte sony istedet :) Af samme grunde, jeg var ikke sikker på hvad jeg skulle købe af reciver og kabler og sådan så jeg holder mig til sony også køber jeg en samlet løsning fra hifi klubben senere :)
Af serano
Major Awesome:

Du ville mangle en reciever og kabler, så ville du være kørende :) Det ville nok kunne gøres for 3.000 :)
Af Major Awesome
Tak for svaret. :)
Jeg skal ud og købe fjernsyn her d. 1, og surround i næste måned.
Men et ordentligt surround koster jo sinsygt meget.
Af NemliJa
Jeg har selv Jamo til surround (600 serie, ældre modeller), og de giver virkelig god lyd for pengene. Hvis du er lun på det system, du linker til, så køb det i en anden farve end sort:

http://www.jamo.com/eu-en/products/s-60 ... scription/

Fordi det ser mere ædelt ud, og giver en bedre gensalgsværdi.
Af Major Awesome
Ja, det også præcis den model jeg har kigget på.
Det er bare mange penge desværre, men på den anden side tror jeg også jeg ville kunne have det sæt dobbelt så længe som et billigere fuldt sæt.
Er du glad for dit jamo og var det pengene værd?
Af NemliJa
Major Awesome skrev:Ja, det også præcis den model jeg har kigget på.
Det er bare mange penge desværre, men på den anden side tror jeg også jeg ville kunne have det sæt dobbelt så længe som et billigere fuldt sæt.
Er du glad for dit jamo og var det pengene værd?
Jeg har haft mine i knap 6 år nu, og jeg har ikke planer om at skifte dem ud ;-)