Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Drenge.

Nogen der har et samsung 3D tv, hvor at når i bruger brillerne. Så nogen gange mister de lige forbindelsen og så kommer de på af sig selv igen. Har på fornemmelsen at det er mit glasbord som er lige foran mig.
Lyder dumt, men kan det finde på at afspejle?

Nogen der har prøvet noget ligene?
Af reaper24
har slet ikke haft det problem du hentyder til der.

prøv lige smut forbi samsung.dk og kontakt deres chat support? :)
Af maritza
Har oplevet det samme. Virker som en film der har et kortvarigt "hak" . Troede nu at det var en fejl på skiven, men det er da nok 3D afspillingen ;)
Af viol8r
Flere brugere på engelske fora har haft samme problem. Det skyldes, at brillerne mister sync, når der kommer meget lyse scener i filmen (IR sensoren i brillerne bliver blændet kortvarigt). Sker det (næsten) altid samme sted i filmen?

Løsningen er at sætte et lille stykke ugennemsigtigt tape henover sensoren, så den dækkes ca. 95% (kan desværre ikke lige finde linket, der forklarer det bedre).

Så vidt jeg ved er Samsung blevet gjort opmærksom på problemet.
Af Blaath
Jamen det kan godt være det er det som er problemet.
Skal det tape der sættes over IR sensoren på brillen eller på selve IR tv sensoren?
Af Blaath
Ud over det så oplever jeg en del Skygger på selve 3d effecten, selvom jeg har plasma modelen som burde være bedre til det.

har dog ikke prøvet en rigtig 3D film, men bare de klip i 1080P som jeg kunne finde på youtube.com

Ved dog ikke om jeg burde opdatere tv og om nogen af de 3d små fejl bliver rettet af
Af bleze
Blaath skrev:Ud over det så oplever jeg en del Skygger på selve 3d effecten, selvom jeg har plasma modelen som burde være bedre til det.

har dog ikke prøvet en rigtig 3D film, men bare de klip i 1080P som jeg kunne finde på youtube.com

Ved dog ikke om jeg burde opdatere tv og om nogen af de 3d små fejl bliver rettet af
Opdateringen skulle fixe (læs: næsten fjerne crosstalk) dette problem, så jeg ville gøre det hvis jeg var dig.