Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Da jeg desværre har haft indbrud i min lejlighed er jeg nødt til at købe nye ting ind. Jeg tænker på et 46" Sony indtil stuen og måske et 40" indtil soveværelset.

Jeg har ikke rigtig så meget styr på de nye modeller.
Før henne havde jeg Z4500 og W4500 :)

Hvad kan I anbefale? :)
EX, HX, NX?

Skal jeg evt. vente?
Kan nemlig vente med at købe den indtil stuen frem til 1. September, da jeg får ny lejlighed der.
Af MF-DK
Det da godt pokkers folk ikke kan lade ens ting være i fred nu om dage! !:(

Jeg vil sige, kig efter EX500 til soveværelset. Den fås I 40", men også i 46" for den sags skyld. :)

HX eller NX kommer lidt an på hvad du ligger mest vægt på. Design (NX) eller billedekvalitet (HX).
Af LeonardoBeg
Det er desværre ikke det eneste de har stjålet.
Alt var væk da jeg kom hjem.... :((

Dvs. HX serien har bedre billede end NX?
Jeg har endnu ikke set dem i virkeligheden. Jeg tror snart jeg kører forbi Sony Center i Odense og ser på dem.

Bør jeg vente til September med køb til stuen?
Af MF-DK
LeonardoBeg skrev:Det er desværre ikke det eneste de har stjålet.
Alt var væk da jeg kom hjem.... :((
Dig tog de da ikke. Det mest vigtige vil jeg nu mene. :)
LeonardoBeg skrev: Dvs. HX serien har bedre billede end NX?
Jeg har endnu ikke set dem i virkeligheden. Jeg tror snart jeg kører forbi Sony Center i Odense og ser på dem.
Heller ikke her endnu. Jeg har dertil flugt lidt med på avforums og her siges NX serien at skulle have en ujævn baggrundsbelysning. Dog er det et kendetegn ved Edge LED som ses mere eller mindre. Jeg skal også ind og kigge forbi dem snart og tjekke efter.
LeonardoBeg skrev: Bør jeg vente til September med køb til stuen?
Har du noget budget for stuen? Til den tid er HX900 og LX900 nok landet i Danmark. Rasmus kommer også inden længe med en anmeldelse af HX800. :)

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1279104059