Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af duhl2
Har nu fået min Samsung 63 3D plasma op at køre og er billedet synes jeg umiddelbart står godt efter at have indstillet lidt på det hele. Brugerfladen er nem og lige til.

Lader så fjernsynet stå og køre i nogle timer. Kommer så ind i stuen efter et stykke tid og kan med det samme høre en genemtrængende lyd, som jeg også har hørt et par gange ind imellem ved mit lcd skærm ved helt lyse scener, dette er bare højere og yderst generende. For at få det væk skal der virkelig skrues op lyden for det er ikke er dominerende. Lod ikke mærke til noget før hvor jeg indstillede billedet og heller ikke lige efter hvor jeg så en film.

Mit spørgsmål er om det er noget, som måske går væk efter et stykke tid eller skal jeg have det byttet?
Af bleze
Går ud fra det er PS63C7705 du taler om?

Det lyder som buzz problemet fra B855 men det burde have været der fra starten af uanset hvilke settings du brugte.

Jeg vil råde dig til at slå ALT hvad der har med billede behandling at gøre og så prøve at finde nogen kalibrerede værdier til TV'et på nettet.

Jeg har selv B855 og påtænker at opgradere til C7705 i 63" også, så jeg er rimeligt meget interesseret i evt. problemer på denne model. Hvor bor du i landet? ;)
Af Cutter
bleze skrev: Jeg vil råde dig til at slå ALT hvad der har med billede behandling at gøre og så prøve at finde nogen kalibrerede værdier til TV'et på nettet.
Du glemte et at skrive "fra",,,
Af bleze
du har ret cutter, tak :)
Af duhl2
Jap det er PS63C7705
Senest rettet af duhl2 23 jul 2010, 18:17, rettet i alt 1 gang.
Af duhl2
Har haft div. konsoler, film,DR logo osv på i længere tid uden at kunne se rention 7-9-13.

Kommer tættere og tættere på et rigtigt godt billede for hver time der går. Begynder og tro på dette tv godt kan holde mig kørende indtil en 80" kommer på markedet :p
Senest rettet af duhl2 23 jul 2010, 18:17, rettet i alt 1 gang.
Af bleze
Phew, det lyder godt. Jeg håber på at kunne bestille det i næste uge
Af Chomper
Hvor kan man købe det, hvor det også er på lager?
Af trykkertor
bleze skrev:Det lyder som buzz problemet fra B855 men det burde have været der fra starten af uanset hvilke settings du brugte.
Det er ikke helt rigtig.
Var flere brugere med støj på B855-modellen som kunne melde fra om at Buzz kom efter et stykke tids brug, og efterhånden blev værre og værre.
Så at man har et støyfrit apparaft ud af kassen er ingen garanti på at man har et støjfrit apparat efter 20 timers brug.