Log ind med sociale netværk
16 jul 2010, 15:47
Skulle næsten uploade et billede for det er svært at forklare.
Men de to som er monteret på tv og som er forbundet med metalvejer, står skrå i forhold til de to nederste og selv tvet, hvis du kigger oppefra og ned.
Måske er jeg bare hysterisk men det virker bare ikke videre solidt.
Men de to som er monteret på tv og som er forbundet med metalvejer, står skrå i forhold til de to nederste og selv tvet, hvis du kigger oppefra og ned.
Måske er jeg bare hysterisk men det virker bare ikke videre solidt.
16 jul 2010, 19:50
Den gråe dims, skal den stå i?
Jeg ville tro den skal monteres direkte i dit tv, uden den grå dims.
Den grå gør til at der bliver mere moment på bolten.
Prøv at montere uden det grå mellemstykket.
Jeg ville tro den skal monteres direkte i dit tv, uden den grå dims.
Den grå gør til at der bliver mere moment på bolten.
Prøv at montere uden det grå mellemstykket.
18 jul 2010, 16:30
Har taget de grå mellemstykker af så tv kommer tættere på væg. Det hjælper en del.
Problemet er at rgb/scart konvertkabel der følger med tv nu ikke længere kan være bag ved skærm, så her skal der investeres i en, der er så lang den kan komme ned bag afskærmning og ikke som før hænge bag.
Ser nu stadigvæk frem til at høre Samsungs forklaring.
Problemet er at rgb/scart konvertkabel der følger med tv nu ikke længere kan være bag ved skærm, så her skal der investeres i en, der er så lang den kan komme ned bag afskærmning og ikke som før hænge bag.
Ser nu stadigvæk frem til at høre Samsungs forklaring.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto