16 jul 2010, 11:02
Jeg skal ud og investere i en ny skærm til mit hjemme kontor og synes det er svært at vælge ligepræcis en god kontor-skærm . Og ville i den forbindelse høre om jeres råd og vejledning herinde inden jeg begir mig ned i butikken og ser den fysisk.
Jeg har ud fra jeres forum kig på
1. Eizo EV2333W
2. HP ZR24W
3. Dell U2410
Mine behov er en skærm som er god for øjene og behagelig at kigge på da jeg læser mange dokumenter på computeren cirka 6 timer dagligt. Jeg har ofte mange applikationer åbne og mener derfor en widescreen skærm ville give mig bedre overblik, og f.eks at have 2 dokumenter åbne samtidligt. Ergonomiske indstillinger udover at køre skærmen helt op og ned er ikke så relevante. Jeg har også et spørgsmål til skærmstørrelse, jeg sidder cirka 60 cm fra skærmen og er tvivl om jeg skal vælge en 19" 22" eller 23" tommer ?
Håber i kan give et råd med på vejen ? :-)
Bedste hilsner Pastanak
Jeg har ud fra jeres forum kig på
1. Eizo EV2333W
2. HP ZR24W
3. Dell U2410
Mine behov er en skærm som er god for øjene og behagelig at kigge på da jeg læser mange dokumenter på computeren cirka 6 timer dagligt. Jeg har ofte mange applikationer åbne og mener derfor en widescreen skærm ville give mig bedre overblik, og f.eks at have 2 dokumenter åbne samtidligt. Ergonomiske indstillinger udover at køre skærmen helt op og ned er ikke så relevante. Jeg har også et spørgsmål til skærmstørrelse, jeg sidder cirka 60 cm fra skærmen og er tvivl om jeg skal vælge en 19" 22" eller 23" tommer ?
Håber i kan give et råd med på vejen ? :-)
Bedste hilsner Pastanak