Log ind med sociale netværk
16 jul 2010, 17:04
Dette TV er så fra før Panasonic begyndte deres NeoPDP serie. Ved ikke om det har noget med sagen at gøre?
Men FullHD plasma uden plasma buzz det findes altså!
krenzler skrev: Man må åbenbart bare acceptere at Full-HD plasma summer og sådan er dét. :-(Jamen så er det da 'underligt' mit FullHD plasma ikke siger en lyd (ud over de fire blæsere man lige netop kan høre hvis man absolut vil stikke hovedet om bag ved TV'et...).
Dette TV er så fra før Panasonic begyndte deres NeoPDP serie. Ved ikke om det har noget med sagen at gøre?
Men FullHD plasma uden plasma buzz det findes altså!
Panasonic P55VT60
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
16 jul 2010, 18:32
Jeg lægger ikke mærke til mit ved alm. brug, selvom det kan høres hvis der er helt stille. Men det kan jo være de omtalte TV har en kraftigere buzz end mit, som er lavere end hvisse LCD og mit gamle billedrørs TV, hvis ikke er der åbenbart bare nogen der er sarte 
17 jul 2010, 11:05
Jeg som potentiel plasma-ejer har naturligvis fulgt debatten med stor interesse. Jeg har på engelske websites dog læst om visse brugere har kunnet eliminere problemet med at sætte nogle spændeskriver mellem fjernsynet og vægophænget. Herved skulle problemet være noget mindre.
Det er også tydeligt, at støjproblemet er størst hos de, der har vægophængt deres plasma.
Som sagt er det kun noget jeg har læst mig til - har ingen erfaringer - men bør udelukkende ses som et velment råd.
Det er også tydeligt, at støjproblemet er størst hos de, der har vægophængt deres plasma.
Som sagt er det kun noget jeg har læst mig til - har ingen erfaringer - men bør udelukkende ses som et velment råd.
17 jul 2010, 17:52
Jeg var lige et smut i Elgiganten i Tilst v. Århus. Jeg går og overvejer et 50" G20, så jeg tænkte at jeg lige ville tjekke på egen hørelse om de havde problemer med støj. De havde G20 i 50" og 42" i butikken.
50"'eren havde hvad jeg vil betegne som almindelig plazma buzz. Måske en lille smule højere end andre plasma tv jeg har hørt, men jeg skulle stå helt tæt på tv'et før jeg kunne høre det. Absolut ikke noget der ville genere mig i det daglige.
42"'eren var meget værre. Den havde en betydeligt højere og dybere summetone, der kunne høres et godt stykke fra tv'et. Det ville uden tvivl drive mig til vanvid.
Så det varierer altså ret meget fra tv til tv. Jeg tror dog, at jeg tager chancen og bestiller et og så må det bare ryge tilbage, hvis det er en nitte.
50"'eren havde hvad jeg vil betegne som almindelig plazma buzz. Måske en lille smule højere end andre plasma tv jeg har hørt, men jeg skulle stå helt tæt på tv'et før jeg kunne høre det. Absolut ikke noget der ville genere mig i det daglige.
42"'eren var meget værre. Den havde en betydeligt højere og dybere summetone, der kunne høres et godt stykke fra tv'et. Det ville uden tvivl drive mig til vanvid.
Så det varierer altså ret meget fra tv til tv. Jeg tror dog, at jeg tager chancen og bestiller et og så må det bare ryge tilbage, hvis det er en nitte.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto