Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Panthera-Pardus
TXP42G20E - Købt d. 08/07.10

Jeg har købt dette anmelder-roste plasma tv og er også selv glad for kvaliteten.
Men jeg skulle have købt LCD fordi jeg skal bruge det meget sammen med min pc og jeg er bange for burn-in.

Derfor vil jeg nu gerne sælge/bytte det til et LCD tv af samme størrelse.

Det er i perfekt stand, der er ikke skyggen af burn-in eller skrammer. Da jeg har passet godt på det og det næsten er helt nyt.

Det kan leveres/afhentes i original emballage.
Har købt det i Elgiganten så der medfølger landsdækkende service.

Jeg bor i København, men skal til Jylland fra lørdag d. 17 til mandag d. 19/07 og igen fra d. 25-29/07.

Skriv og vi kan finde ud af noget levering/mødes.

Sælges for 6000 lige ud.
Af maskus
hey...
Elgiganten byder jo 14 dages fuld returret.
Af Sjuft
Hvis ikke de tager det tilbage, så er jeg interesseret.
Af Panthera-Pardus
Ok, mange tak for hjælpen. Flot jeg ikke har bedre styr på garantien inden jeg køber.

Men jeg smutter ned tirsdag og prøver (Sidste dag er torsdag).

Til "Sjuft" jeg vender lige tilbage tirsdag og skriver om det lykkedes.
Af PeterD
Kunne da også være interesseret...men....Bor i København.
Senest rettet af PeterD 19 jul 2010, 23:34, rettet i alt 1 gang.
Af Dillerbabs
PeterD skrev:Kunne da også være interesseret, hvis vi kan finde ud af en fornuftig pris.
Prisen står der jo?
Af PeterD
Ja, det er jeg udemærket klar over :) , men 6000 er det ikke en normal pris....?
Senest rettet af PeterD 19 jul 2010, 23:37, rettet i alt 1 gang.
Af Panthera-Pardus
De 6000 var ikke normal pris fra ny da jeg satte prisen. Da var det 6400.

Nu har jeg været nede og prøve at bytte tv'et. Hvilket ikke kunne lade sig gøre fordi der var bitte-små ridser i lakken på foden!

Lorte-service. De påstod de skulle købe en ny fod til 1000 kr. for at kunne sælge den igen. Så jeg ville kun kunne få 5400 kr. for den.

Det gad jeg ikke det lort så nu har jeg taget den igen og så vil jeg nøjes med at bruge til tv'et til film, tv og PS3.
Er bare lidt bange for burn in ved brug af PS3.
Af Sjuft
Jeg vil da sige du skal være glad for at få 5400,- for tv'et.

Idag er prisen nede på 5900,- fra ny af. Og hvis du stadig vil af med tv'et, er jeg interesseret. Men så skal vi altså ned i nærheden af 5000,-
Af Panthera-Pardus
Jeg vil ikke sige jeg skal være glad for de 5400. Hvis de har 14 dages returret skal de også overholde det. Der burde trods alt være en bagatel grænse.
Hvis jeg tog imod deres tilbud vil jeg vædde på at de aldrig nogensinde købte en ny fod, det er ikke ridserne i foden der koster dem penge ved at tage den tilbage. Det kan højst koste dem et afslag på et par hundrede kroner når de skal sælge den igen.

**** elgiganten!
Af Nico
Hvis du vil benytte dig af de 14 dags returret, så skal tv'et være som sprit nyt længere er den ikke. Kan egentligt godt forstå dem, de tilbyder dig en service hvor du kan have tv'et stående der hjemme kørende 24 timer i døgnet i 14 dage for derefter at aflevere det tilbage. Hvis man påtænker sig at benytte sig af denne service, forventes det også tingene behandles lidt mere forsigtigt end normalt, evt. lader plastik blive siddende der er på rammen/foden.