Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gaco
kenegs skrev:Jeg glæder mig nu meget til at se den alligevel... Om end 22.000 er noget dyrere end forventet (havde regnet med en pris på ca.18k).

Valget skal stå mellem den eller panasonic... Jeg er dog ikke meget for et plasma fjernsyn :s
Hvor ser du den til 22k? :)
Af kenegs
Gaco skrev:
kenegs skrev:Jeg glæder mig nu meget til at se den alligevel... Om end 22.000 er noget dyrere end forventet (havde regnet med en pris på ca.18k).

Valget skal stå mellem den eller panasonic... Jeg er dog ikke meget for et plasma fjernsyn :s
Det skriver Mess som den første besvarelse på indlægget...
Af Gaco
kenegs skrev:
Gaco skrev:

Det skriver Mess som den første besvarelse på indlægget...
Ah 46".. jeg gik automatisk ud fra 52". Jeg tænkte ikke på at nogen kunne være så kritiske mht. billedkvalitet, men samtidig prioriterer skærmstørrelse så lavt. 22k er et ret vanvittigt beløb for et 46" ;;)

52" modellen giver også 28% større skærmareal for 18% højere pris - og en del bedre oplevelse selvfølgelig :)
Af kenegs
Det er vidst mest af alt et spørgsmål om pladsen på væggen, ikke ikke så meget lav prioritering af størrelsen!
Af Gaco
kenegs skrev:Det er vidst mest af alt et spørgsmål om pladsen på væggen, ikke ikke så meget lav prioritering af størrelsen!
Jeg forstår, men jeg tænker stadig at hvis man prioriterer TV og billedkvalitet så højt at man så meget som overvejer at betale 22k blot for en 46", så giver det da kun mening at tænke TV'et lidt mere ind i stuen så det kan blive til mere end 46". For medmindre man sidder lige godt under 2 meter væk, er der meget mere filmoplevelse at hente i større størrelse end blot markedets dyreste skærm pr. areal ;)

Måske er det bare mig der er lidt snæversynet på det område.. men jeg ville aldrig betale så meget for kun 46". Hvis størrelsen er absolut begrænset med ingen mulighed for at udvide, så ville jeg nok nøjes med en mindre dyr model, så at størrelsen mere matchede prisen/ydelsen. Men måske sidder han også tæt på, det ved jeg jo ikke :)