Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gio
Hej.

Jeg skal ud og købe nyt tv nu her når jeg flytter i lejlighed.
Har du lidt svært ved at finde ud af hvilket jeg skal have.

Jeg har kigget lidt på Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50S20E.
Dog var jeg i Fona igår, og de 3 plasma skærme de havde hakker når der bliver kørt over et større landskab. Dette ville jeg ikke blive glad for hvis det også var tilfældet ved g20èren.

MIt tv skal bruges til at afspille 1080P fra min computer, og ellers til at se tv på. 46" el 50" er nok det mindste jeg kan gå med til.

Nogen der har nogle forslag til hvad der kunne være et godt bud på et tv?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er lidt farligt at fravælge et TV på baggrund af en dårlig oplevelse i en butik. Du har ikke styr på hvordan TV'et har været sat op eller hvilken type mateiale der er blevet afspillet. Hvis man afspiller BluRay på den forkerte måde, så vil det hakke og i en stor udstilling kan det måske være svært at få fordelt signalet i 1080p24.
Af Gio
Ja det kan jeg forstå på det hele efter at ha læst lidt her på siden.

Det de viste var 1080i med en fordeler til 43 andre skærme.

Jeg stod og kiggede på et sony samtide med at jeg kiggede på de plasma skærme (kan self ikke huske hvilke modeler det er) med det sony led kørte det flyende og på de plasma, hakkede billedet.

Med det g20 jeg har kiggede på skulle jo ikke ha nogen problemer med det siden i anbefaler det til konsoller ?

Kan se jeg har lavet en fejl. Det er et s20 jeg har haft kigget på, troede at g20 var kommet i 50".
Dog ville nogle forslag til 50" i 10.000 kr klassen være dejligt.