Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af glade
Ja var et smut på fisketorvet.

I elgiganten hang der en del plasma skærme ved siden af hinanden og blev faktisk overraskety, LG 350 havde rigtigt meget genskin, g20 som hang under havde intet og samsung skærme havde også stort genskin må jeg tilstå..

Var så i fona og kigge tv og var 2 sælger som næsten overfaldt mig, men de kunne kune presse prisen ca 400 kr ned på g20 som stod til 7999 kr og sagde jo jeg kunne få den til 6600 kr i elgiganten så de kunne godt se de ikke kunne sælge den til mig :-)

Og typisk salg snak, kommer en familie ind, søn, far og mor og skal ha et 32 tommer, ja jeg kan presse prisen ned på 5000 kr på dette 32 tommer lcd fra sony og det er klart det bedste til den pris(elgiganten sælger)

Man burde ha et forum herinde om sjove sælger salgs snak, de er godt nok sjove engang imellem..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har en sektion, der omhandler "oplevelser" med eks. forhandlere. Vil du have din tråd flyttet derover?
Af glade
ved ikke hvor den lige høre henne, var vidst mest bare dagens indtryk af tv + forhandler..
Af Dillerbabs
Er der en pointe? :o
Af Tom-H
Dillerbabs skrev:Er der en pointe? :o
Pointen er vel at de sælgere giver en sludder for en sladder og ofte bare fyrer noget af for at sælge.

Og ellers var det vidst blot en beretning om hans sjove oplevelser med diverse sælgere :)
Af steffenj
Ja det er jo meget forskelligt hvordan man oplever det.
Men når der kommer en ind i en butik (dette tilfælde elgiganten) så er sælgeren jo ansat til at sælge og familie faren kommer vel for at købe?

I nedgøre tit butikker for at folk oversælger i en butik, men det er jo det de er ansat til og det ville jo være stupid at tro at sælgeren skulle sige det her tv er super nice og det bedste til dit behov, men gå ind på nettet så kan du købe det til 4140 i stedet for de 5000 vi tager. Han skal jo tage udgangs punkt i det bedste produkt han har til prisen og det er jo ikke sikkert han lyver i forhold til de vare han har tilgængeligt. I må også prøve at se det fra et lidt mere realistisk synspunkt end det der bliver lagt for dagen her inde. :)
Af glade
Vedr elgiganten var der 1 sælger til tv afd, hvilket bestemt ikke var nok da folk stod lang tid og vente på at få fat i ham, men tja klager ikke, kunne sætte mig en ½ time og se tour de france på g20 mens det kørte div indstillinger imens(shop mode eller hvad man kalder det)

Har bestemt intet imod sælger, gir mig bare et godt grin ofte, men var faktisk overrasket over den ene sælger i fona gad undersøge om han kunne gøre noget, mens den anden flabet svarede jeg skulle komme igen når jeg ville købe/havde besluttet mig da jeg sagde han var for dyr...
Af Expert Jyderup
glade skrev:Vedr elgiganten var der 1 sælger til tv afd, hvilket bestemt ikke var nok da folk stod lang tid og vente på at få fat i ham, men tja klager ikke, kunne sætte mig en ½ time og se tour de france på g20 mens det kørte div indstillinger imens(shop mode eller hvad man kalder det)

Har bestemt intet imod sælger, gir mig bare et godt grin ofte, men var faktisk overrasket over den ene sælger i fona gad undersøge om han kunne gøre noget, mens den anden flabet svarede jeg skulle komme igen når jeg ville købe/havde besluttet mig da jeg sagde han var for dyr...
Hvis du alligevel havde besluttet dig for ikke at købe hvorfor bruger du så en masse tid af sælgers tid?
Af glade
Hvis prisen var den rette havde han jo nok også fået et salg og kan se du arbejder hos expert, og jeres pris som er 8999 kr på samme skærm er da også ude i hampen når man igennem andre butikker med samme service kan spare mellem 1000 og 2000 kr..
Af Expert Jyderup
glade skrev:Hvis prisen var den rette havde han jo nok også fået et salg og kan se du arbejder hos expert, og jeres pris som er 8999 kr på samme skærm er da også ude i hampen når man igennem andre butikker med samme service kan spare mellem 1000 og 2000 kr..
Som jeg læser det var han allerede opsat på at ingen af de nævnte butikker ville kunne matche den pris han ville give, og fair nok så mener jeg bare ikke der er nogen grund til at bruge en masse tid.

Nu er det ikke mig der sætter vores udsalgspriser som standard så vil undlade at tage stilling til din påstand og bare gå videre i tråden.
Af glade
Expert Jyderup skrev:
glade skrev:Hvis prisen var den rette havde han jo nok også fået et salg og kan se du arbejder hos expert, og jeres pris som er 8999 kr på samme skærm er da også ude i hampen når man igennem andre butikker med samme service kan spare mellem 1000 og 2000 kr..
Som jeg læser det var han allerede opsat på at ingen af de nævnte butikker ville kunne matche den pris han ville give, og fair nok så mener jeg bare ikke der er nogen grund til at bruge en masse tid.

Nu er det ikke mig der sætter vores udsalgspriser som standard så vil undlade at tage stilling til din påstand og bare gå videre i tråden.
Brugte max 5 minutter på en sælger en fona som alligvel ikke havde det store at lave, i expert blev jeg overhoved ikke spurgt, ej hellere i elgiganten, sælgeren fona hev mig selv til side selvom jeg fra start sagde jeg ikke ville købe så prøvede han alligvel selv.
Af Expert Jyderup
glade skrev:
Expert Jyderup skrev:

Brugte max 5 minutter på en sælger en fona som alligvel ikke havde det store at lave, i expert blev jeg overhoved ikke spurgt, ej hellere i elgiganten, sælgeren fona hev mig selv til side selvom jeg fra start sagde jeg ikke ville købe så prøvede han alligvel selv.
okay fair nok.. det synes jeg bare ikke jeg læste ud af det.