Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af utah
Hejsa

Jeg har netop købt et UE46C8705 og det virker super godt, borset fra at jeg åbenbart er en hest til at finde ud af at indstille kanalerne.

Jeg har prøvet automatisk indstilling, men her finder den "kun" tv2, DR og DR2 + ca 20 betalingskanaler. Den finder ingen radio kanaler eller andre kanaler.

Jeg har kabel via yousee og jeg har lige prøvet at hook min MAC mini med digital tuner til samme antenne stik som mit TV, den finder alle mine kanaler.

Jeg har selvfølgelig sat stikket i 1eren og når jeg prøver at automatisk opdatere vælger jeg antennekilde: kabel, kanalkilde: digital, søgetilstand: (her kan jeg "kun" vælge hurtig).. Resten stiller jeg ikke på...

Kan dette tv ikke bruge alle digitale kanaler fra yousee ? Har andre oplevet ligende problemer ? Min signal fra mit stik er ikke det bedste men når man mac mini kan, så burde mit nye tv også ?
Af Tazzyted
Så vidt jeg husker skal man indtatse et parameter i søgningen, jeg skulle ihvertfald indtatse 3 parametre på mit med Stofa kabel tv før jeg fik alle mine digitale kanaler frem på min C8705.
Prøv og søg i forummet så finder du garanteret det du skal bruge.
Af noxity
Når du vælger "Automatisk lagring", så skal du vælge "Digital" og så "kabel".

Det lyder som om du har valgt "Luft" istedet for kabel.

Derudover skal du finde dit netværks ID på Yousee's hjemmeside:

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv/S ... ks-id.aspx

På denne side står også hvilke andre indstillinger du skal bruge.
Brugeravatar
Af C-TEI
noxity skrev:Når du vælger "Automatisk lagring", så skal du vælge "Digital" og så "kabel".

Det lyder som om du har valgt "Luft" istedet for kabel.

Derudover skal du finde dit netværks ID på Yousee's hjemmeside:

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv/S ... ks-id.aspx

På denne side står også hvilke andre indstillinger du skal bruge.
Noxity du har reddet mit liv :)

Har samme TV og har haft det i få måneder. Første gang jeg indstillede det var jeg skuffet over at jeg kun kunne modtage DR, DR2 og TV2 digitalt. Men nu kan jeg modtage ALT!!!!!!!!!!

Godt gået :) :) :) :) :) og MANGE TAK!