Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KristofferA
cnet.com har en anmeldelse af den. De var skuffet til prisen....LG LE 850N skulle være bedre.
Af xcardman
øv
lcd er åbenbart bare ikke bedre
havde ellers tænkt og købe en 46 tommer til min konsol
skal dog lige se en ydeligere test
Af selliah
Mange tak for tippet om Cnet :)
Nu glæder jeg mig endnu mere til at modtage mit LG tv :D
Af lennon
Havde også sat næsen op efter noget helt specielt fra nævnte Sony . Men med mindre at man magter at betale prisen for B&O - er der åbenbart stadig ingen vej udenom plasma for billedentusiaster. .
Af Gaco
Synes lige man bør slå koldt vand i blodet over det Cnet "review" der. For det første er det et "first look" ikke fuldt review, og for det andet er det slet ikke så grundigt som andre websites, fx flatpanels.dk. Det blå-farvede sort der bliver talt om er der ingen der har kunne set fra AVS Forum af dem der har været de og se det (størrelsesordenen af ca. 10 personer uafhængigt). Jeg tror nu nok at det bliver et af det flotteste LCD TV i år, omend til en lidt for høj pris, men detaljerne må vente til "rigtige" TV anmeldere får fingrene i det :)
Af lennon
Cnet er godt nok også efter min mening temmelig tvivlsom . Så der må godt snart poppe nogle mere seriøse test op, på både Sony HX900 og Samsungs top plasma . Hvad siger folk ellers inde på AVforums om Sonyen ?
Af Gaco
Lidt blandet, men overvejende positivt. Dem der havde negative betragtninger var typisk noget med farver eller sådan noget der ikke var i orden, men det er højst sandsynligt kalibrering. Reflektioner og betragtningsvinkler skulle være ganske fornuftige (selvom nogen siger ikke helt ligeså gode som LG LE850N, men meget tæt på og blandt de bedste stadig) og sort er MEGET sort. Venter også spændt på mere :)
Af Shooter DK
men fortæl mig hvorfor købe en lcd topmodel til over 25000kr. når man kan få plasma topmodeller til 14000kr. for samsung c7705 og små 17000 for pana vt20 som ser ud til at være bedre end selv toppen af poppen fra lcd verdenen?
Af xcardman
den eneste grund er navnet sony og de laver ikke plasma

jeg er skal i hvertfald ikke havde nogen 46 lcd skærm, som jeg havde planlagt. lcd er åbenbart ikke bedre
så kommer prisen oven i.
må kigge på en sharp model
Af klinge
Strømforbrug og retention er blandt grundene til at fravælge plasma, så jeg håber at HX900 gør det godt i test nu hvor C8705 ikke gjorde.

-Morten
Af kenegs
Jeg glæder mig nu meget til at se den alligevel... Om end 22.000 er noget dyrere end forventet (havde regnet med en pris på ca.18k).

Valget skal stå mellem den eller panasonic... Jeg er dog ikke meget for et plasma fjernsyn :s