Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zcully
Hej

Jeg har 2 Philips TV hvor jeg har et sært problem.
Når jeg er på et program og vil se info om det. Fx. film, så trykker jeg på "i" knappen for at få info om programmet. Så får jeg ikke hele siden op. Der står fx. kun titlen på filmen og årstal også starter beskrivelsen og .....
Jeg kan ikke finde ud af hvordan man udvider, så man kan se hele texten.
Denne "fejl" er på både mit 26" og 40" tommer TV. De er begge ca. et halvt år gamle og er købt fra ny, så det er ret nye modeller.

Jeg har haft fat i Philips support og de mener for det første at en opdatering ville kunne hjælpe og da jeg kiggede på software version var den så også fra engang sidste år på begge TV, så det startede jeg med.
Men det hjalp ikke.
Så mente Philips at det havde noget at gøre med modtagelsen af signalet i mit område. Men problemet er der både når jeg kører via antenne (DVB-T) og kabel (DVB-C) på begge TV. Har været inde og se hvad signal styrken er og den står til fuld eller nogle gange på det næsthøjeste.

Er der nogen der har en idé til hvordan jeg får hele texten frem eller er det bare en generel fejl på de TV som Philips bare ikke vil erkende (sende en opdatering ud til).

Det skal siges at alt andet fungerer på TV'ene, så de har ingen generelle fejl!!
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Dette er ikke en løsning, men vores soveværelses TV, er også et Philips. Her har vi det samme problem, til tider næsten ingen info, andre gange al info om programmet, men det forsvinder tit efter et par sekunder. Næste tryk på info giver ikke hele teksten, men en del osv.
Her har opdateringer heller ikke afhjulpet problemet, så fejlen henstår i det uvisse.