Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af yukselserdar
Jeg har lige fået købt en panasonic tx-l32s10e brugt og når jeg sætter en dvb-c søgning igang, finder den 200 kanaler. Men de fleste er krypterede, skal jeg så lave en reset og indtaste netværkskode for hvor jeg bor?

Jeg har kigget lidt i manualen og kan ikke hitte ud af hvordan jeg laver en reset til fabriksindstillinger. Så hjælp modtages gerne :)
Af red_martians
Du skal sætte den til at søge efter gratis-stationer. så undgår de langt de fleste af de krypterede.
Lav evt. en system-sletning, og søg igen, så kommer menuen op.
Af yukselserdar
Ja men jeg tænkte at jeg måtte have lavet en fejl undervejs et sted, og at jeg burde være i stand til at se de krypterede kanaler.

Som det er nu kan jeg sagtens se Free channels, mens Pay channels er krypterede.
Brugeravatar
Af radiomand
Pay channels er krypterede fordi de kræver betaling, altså et gyldig kort isat decodingsmodul(CAM) i tvet.
Af yukselserdar
Ok, jeg tænkte bare at de nok var med i den pakke jeg betaler over huslejen. Jeg betaler lige knap 300kr pr måned og hvis jeg ikke kan se de krypterede, så er der vist ca 30 kanaler. Det er mange penge for nogle få kanaler.

Jeg har ik haft fjernsyn de sidste par år, og den gang kostede det ik nær så meget. Men nu har jeg sendt en mail til min boligforening for at få afklaret hvilke kanaler jeg kan trække.