Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af psiegumfeldt
Ja det kan jeg se, men det var godt nok ikke meget nyt der kom med den opdatering.

Hvornår kommer der nogle flere services. De meldte at de ville komme med flere nye services hen ad vejen og det er ikke meget nyt der er kommet! Jeg savner fx. Flickr, hvornår kommer den :-(
Af pana man
Øhh, hvad nummer har den ? :)
Af eject
pana man skrev:Øhh, hvad nummer har den ? :)

2.407

M.v.h
Niels
Af amarone
- Mystisk.
Har prøvet at opdatere. Havde i forvejen 2.405-udgaven. Den kom med en udmelding om, at jeg havde seneste software.
Har endda prøvet 2 gange ;)
Af beack
Der er åbenbart forskel på om man forsøge sig med at opdatere via menuen til system opdatering, eller om man gør det via viera cast.

Jeg blev også ved med at få en melding om at mit system var opdateret med seneste firmware, men da jeg prøvede at aktivere viera cast, så meldte det at der var ny firmware...

Så konklusionen må være, at man tjekker efter ny firmware ved at aktivere viera cast, og ikke system opdateringsmenuen...

/Beack
Af amarone
Okay. Så fik jeg den nye udgave også :)
- Ja, det ville jo være fint med ENDNU mere guf via de opdateringer :p
Af Yeah22
Ja kom nu Panasonic... hvor svært kan det være at lave split-screen text-tv og få lyd/billede under Guide?
Af red_martians
Hvis du mener PAT, har alle panasonicskærme det indbygget.

Ind i tekst-tv, og tryk på menu et par gange, så er den der.
Det står i manualen ;-)
Af Yeah22
Ha ha - tak! Virker (selvfølgelig) :D
Hvad mon jeg ellers er gået glip af ved ikke at læse manualen? ;)
Af Tom-H
Yeah22 skrev:Ja kom nu Panasonic... hvor svært kan det være at lave split-screen text-tv og få lyd/billede under Guide?
Ja lyd og billed under guide ville være super, det har mange andre TV jo da.

Selv virker guide ikke her endnu da jeg har Pana G10, men tror jeg vil prøve det som der har været skrevet, at ændre land til Svensk og så sprog til Dansk, så skulle jeg kunne få guide til at funke.

Men skal man så sætte TV til fabriksindstillinger eller er der en anden måde jeg kan komme ind og sætte land til Svensk? Fik jo valgmuligheden første gang jeg tændte TV'et, men hvordan jeg kommer dertil igen ved jeg ikke. Håber en af jer kan hjælpe med dette.
Af Rod1983
Ny firmware klar v. 2.408 :)