Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Boye
Har prøvet at finde Philips nye fladskærm 46PFL9705 i diverse forretninger og endte op med at spørge Philips direkte.

Svaret var følgende: PFL9705H vil ikke være ude i butikkerne før sen september på det tidligste.

Håber Flatpanel får fat i det før mig og får lavet en test :-)
Af Nick_S
Vi burde få dem i Expert sen juli start august - bare til info.
Af evandk
har lige bestilt mit 9705 i expert, får det på fredag, hvis de holder leveringen. :)
Af tillebeck
10.500,- på Wupti.com

Fjernbetjening er ikke 100% intuitiv.
(formentlig bare tilvending)

Det kræver 2 klik at komme til tekst-tv
Lidt svært at benytte alm. tal-knapper på fjernbetjening

Ellers.... dejligt stort TV :-)
Af siccio
Hvor ser du 9705 på wupti om jeg må spørge?
Mener du ikke 7605?
Af PerJ
Ifølge Ekspert i Rødovre Centrum får de først 9705 i starten af september, og 40" skulle komme før 46".
Af siccio
Må ikke håbe det går som med 9704 modellen sidste år, som også skulle komme september, så oktober så ? til Philips så introducerede 9705 i vinter.
Spørgsmålet er om de ikke når at annoncere 9706 før 9705 er i butikkerne?
Håber det ikke, men frygter lidt for Philips plejer ikke at være sløve til at komme med nye produkter, kun til at få dem på markedet. :((
Af evandk
Så fik jeg mail fra expert.

De levere mit 9705 imorgen, sammen med 9140 soundbar. Glæder mig som et lille barn :)

Det er også på tide at jeg skifter mit 5år gamle 37PF9730 ud!

Jeg har også undret mig over hvordan det er butikerne finder ud af leveringsdatoer. Hos FONA fik jeg at vide først i september. Hos expert hvor jeg selv bor, siger de også september, men prøvde lige en expert til, de har skaffet det hjem til mig på 9 dage. Det er god kundeservice. :) :)
Af PerJ
De levere mit 9705 imorgen
Tillykke med det. Jeg selv har ikke kunnet få oplyst en endelig salgsstart for "Philips 46PFL9705", som emnet for denne tråd er.
Hvor har du været så heldig at kunne købe dit?
Af evandk
Fik denne mail fra Philips kundeservice

Mange tak for din email.

Philips TV 46PFL9705H/12 skulle gerne være i butikkerne i slutningen af august. De vil blive solgt i butikker som Expert, Fona og El Giganten.
Bemærk; der har været stor eftersspørgelse på denne model, så der vil i mange butikker være yderligere ventetid.

Jeg håber, at dette har været behjælpeligt
Af hammeraman
evandk skrev:Så fik jeg mail fra expert.

De levere mit 9705 imorgen, sammen med 9140 soundbar. Glæder mig som et lille barn :)
Hey

Vil du skrive lidt om skærmen når du har leget lidt med den?
Billedkvalitet, betraktningsvinkel ovs.

Gider du tjekke om der er monteringshuller til ophæng, og muligvis lige måle afstanden mellem hullerne?
Af Boye
jydenersej skrev:Hej Alle

Er der nogen herinde der ved hvad prisen bliver sådan ca. i danske kr. på 46pfl9705
Listeprisen er 26999
Af evandk
saa er dyret kommet op at haenge paa vaeggen.

skal nok vende tilbage med mere INFO :)