Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Westar
Hej allesammen.
Er der nogen der har nogle links til nogle 3d klip der virker på 3d tv?
Jeg har hentet en masse fra youtube og det er mildest talt meget svingende i kvaliteten.
Har fundet en Shrek trailer der virker godt og en Avatar trailer, med dårligt billede men god 3d effekt.

Kunne vi ikke hjælpe hinanden med at dele det vi har som vi ved der virker på vores tv.?
Så alle ikke skal igennem en masse crap for at finde noget der virker :)

Westar
Af H8Red
Hop ind på biohemmet.se
Registrer dig som bruger af forummet og køb evt en 3mdr adgang til deres ftp server.
På den er der slaraffenland af 3d clips
Af Westar
Tak for svarene :)

Rasmus: Har kigget på den liste, og været en masse igennem der ikke virkede, det var derfor jeg fiskede efter om folk havde noget de havde prøvet og de ved der faktisk virker :)

H8Red: Har overvejet det, men hvis det ikke virker ordentlig det de har vil jeg ikke smide penge efter det. Har du erfaringer med biohemmet? Og afprøvet deres klip på et 3d tv.?
Af H8Red
Westar skrev:Tak for svarene :)

Rasmus: Har kigget på den liste, og været en masse igennem der ikke virkede, det var derfor jeg fiskede efter om folk havde noget de havde prøvet og de ved der faktisk virker :)

H8Red: Har overvejet det, men hvis det ikke virker ordentlig det de har vil jeg ikke smide penge efter det. Har du erfaringer med biohemmet? Og afprøvet deres klip på et 3d tv.?
jeps, det virker fino på mit sammy plasma.
og 50,- for 3 mdr. er vel at overkomme :)
Af Westar
Tak for svaret H8red, køber sku adgang til skidtet så :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Her er en trailer for en kommende 3D udgivelse, der pt. kører i IMAX biograferne.

Det er en trailer for The Grand Canyon Adventure: River at Risk. Den vises i side-by-side formatet. Jeg har ikke selv forsøgt, men den skulle være ganske flot.

http://hotfile.com/dl/50777367/ae2f11e/ ... r.avi.html

Den kommer angiveligt til salg i slutningen af juni i Tyskland. Hvis jeg ikke tager meget fejl, så ligger der også sekvenser fra denne på Panasonic 3D demoskive - og de er hvert fald imponerende.
Af Westar
Tak Rasmus.
Prøver med det samme jeg kommer hjem :)