Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hjorth
Hej
Jeg skulle bruge et 32" tv til et børneværelse, og købte et toshiba 32av636 i computercity til 2700,- og det var ok, hvis ikke lige det var for at det periodisk ikke ville tænde, og nogle gange "frøs" det på dvb-c yousee.
derefter tilbød de mig en fullhd version af samme model 32rv635 med nyeste firmvare, fordi de godt kendte til problemet i forbindelse med yousee.
men det var samme historie med den, så herefter fik jeg pengene retur.
Nu regner jeg med at bestille en philips 32pfl5405, da denne model er godkendt til yousee, og ligger lunt i svinget, i Rasmus's anbefalinger af fladskærme.
Men så vidt jeg kan se på billederne på philips hjemmeside, er der ikke nogle huller i bagbeklædningen, Vesa ? http://www.philips.dk/c/tv/5000-serien- ... 12/prd/da/
Kan det virkelig passe, er der nogen der har modellen, og kan checke ?
Af BrianH
Du skal bare læse den side du selv linker til. Der er en manual med hvordan man vægmonterer tv'et
Af Kickstart
Tag et kig under specs hvor der står:

Kompatibel vægmontering: 200 x 200 mm ...
Af hjorth
Ja, jeg var i føtex i dag, der var den til 3999,-
og der er 20 x 20 vesa.
Så den er købt.
Men hvis man trykker på galleri under billedet er der flere billeder vist af bagbeklædningen, og der er ingen skruehuller af nogen art, så jeg var bange for at det var noget med et specialbeslag, hvor man skal have en form for "fod" man vipper ind imod væggen, med vesa skrueafstand !!!
Men den var fin, endda slankere end LED modellen der stod ved siden af.
Og billedet så fint ud til prisen.