Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Namnam
De har lg 50 pk250 til salg for 5550 i giganten og har en kammerat der ? om han må købe ? Jeg har søgt uden held for at finde test bruger andmeldelser uden det store held. Er der nogen der har erfaring/viden omkring denne skærm, stærke og dårlige sider ?

Hvor meget skal man ligge ekstra for at få en bedre skærm, og hvis hvilken andbefaler i, til ca det prisleje, han ønsker helst 50 men måske 46 istedet hvis kvalitet bliver bedre til pengene. Har selv reklameret lidt for pk760 til 7100 paralel imp.
Af Plasmanewbie
Kender ikke selv til PK250 modellen men kan derimod give PK760 mine varmeste anbefalinger. Har selv 50" versionen i parallelimporteret udgave fra NemoIT og har kun ros at sige om den. Fremragende billedkvalitet (kalibreret efter Flatpanels test af PK950, da de har samme panel), DLNA, WIFI understøttelse og en masse andre fine features.

Såfremt din ven ønsker sig en kvalitetsskærm, kan han trygt anskaffe sig PK760 modellen. Må dog overlade det til andre at kommentere på PK250 modellen :)
Af Lars E
Hvor meget støj er der fra den PK760? min Samsung ryger desværre retur pga for meget buzz billedet er ellers helt i top så det ærger mig.
Af Plasmanewbie
Jeg har ikke oplevet problemer med plasmabuzz fra mit LG 50PK760 - den eneste måde, jeg kan høre tv'et er ved at placere øret bogstavelig talt bagved tv'et med lydniveauet på 0 - så snart jeg har hovedet foran tv'et kan jeg ikke høre nogen form for summen.

Om det er mit tv, der næsten ikke larmer, eller det er generelt for denne model skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg brokker mig ihvertfald ikke :)
Af Lars E
Tak for svaret, det lyder jo godt ender nok med jeg prøver den model også.
Af Plasmanewbie
Det var så lidt.

Held og lykke og god fornøjelse med dit nye tv, hvad end du ender med at vælge :)