Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har lige købt et lækkert samsung i elgiganten. Måtte dog skuffende åbne en kasse uden 3d briller som de skriver medfølger. Ville bar dele dette med andre herinde der evt skal købe et lign tv. Så skal i nok være opmærksomme på dette område. Jeg skal ihvertfalde ringe til elgiganten mandag og hører hvor de er henne. :(
Af Nick_S
I de første mange eksemplarer af Samsungs 3D tv er der ikke inkluderet 3D briller.
Brillerne er istedet sendt til butikken som så skal huske at udlevere et par til kunden.
Af Alphabet
Takker speezy.. men i første omgang vil jeg gerne have at en butik som elgiganten er lidt mere obs på hvad de egentlig lover og at man får det man betaler for. Jeg vil ikke tik at give give 500 kr to briller.. Jeg tror højst jeg kommer til at bruge to briller ved 3d lejlighed.
Af Sopasam
speccy skrev:For at løfte din stemning så har jeg fundet følgende på en tysk ebay side..

http://cgi.ebay.de/Samsung-SSG-P2100T-3 ... 5193a45332

2 stk briller €70 incl forsendelse incl. 3D Blu-ray „Monsters vs. Aliens..

Speccy
Hmmm.... det ser ud som om, at der er tale om 3D briller at typen, der ikke kan genoplades. De Samsung 3D briller der kan genoplades - er udover denne gevinst - også rarere at bære i hvert tilfælde for mit vedkommende.