Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af poteen
Hej, quick question..

Det virker som om der ikke medfølger et par 3D briller med til de 3D Samsung fjernsyn der bliver solgt i øjeblikket - også selv Samsung selv sagde i deres originale pressemeddelelse at der ville høre et par med.

Nogen der ved hvorfor?

Og så faldt jeg over dette:
http://www.samsungconnect.co.uk/

Ved at skrive serie-nummeret på dit 3D Samsung TV (kun i England) kan du få tilsendt et par gratis 3D briller. Nogen der ved om der findes noget tilsvarende i DK?
Af wium
Det skulle være det samme i DK. Der skulle ligge en værdikupon eller lignende som du skal indsende på et stk. brille.
Af claustrier
eh øv, er lige kommet hjem med et samsung 8705 - der er et KÆMPE mærkat på kassen med at de medfølger, men der er hverken briller eller voucher med i kassen...
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Kein Problem. Så skal du bare have fat i sælger. Du skal klart have dem hvis der står at de medfølger. Alternativt kan du ophæve købet eller få nedslag i pris.
Af steffenj
Hej claus.

På det nordiske marked skulle det være sådan at der følger et par Batteri briller med i kassen.
Samsung har åbenbart bare været lige hurtig nok til at få sendt skærmene ud til forhandlerne og glemt at smide briller i rigtig mange af deres kasser. Så du skal have fat i den forhandler du har købt skærmen af.

Der hvor jeg arbejder har vi fået nogle "not for sale" briller af samsung til de skærme som mangler i kassen.
Af claustrier
super, det prøver jeg.

ved du om de genopladelige briller er merprisen værd? skal jo lige have købt et arsenal til familien :-)
Af mundt
Batteriet i de ikke-opladelige skulle eftersigende holde ca 200 timer... et nyt batteri koster omkring en 50'er... så det er alligevel 1200 timers 3d-kiggeri du skal igennem før de er tjent ind :-)
(mener de er omkring 300,- dyrere??)
Af Asskicker
Briller skal medfølge har jeg fået afvide der hvor jeg købte mit :) Så jeg afventer pt. mine Briller :]
Af claustrier
mundt skrev:Batteriet i de ikke-opladelige skulle eftersigende holde ca 200 timer... et nyt batteri koster omkring en 50'er... så det er alligevel 1200 timers 3d-kiggeri du skal igennem før de er tjent ind :-)
(mener de er omkring 300,- dyrere??)
Ja det kan du have ret i (trir ikke engang batteriet koster så meget).

Men jeg tænkte mere på om de var bedre kvalitet og/eller mere behagelige at have på?
Af Flemming Larsen
Jeg købte 3x2 batterier i super best til sølle 39kr. Så, bortset fra at jeg synes de briller ,med opladeligt batteri ser bedre ud, så kan det ikke betale sig.
Af Westar
Jeg har lige fået mit UE55c7705 fra elgiganten igår, med stort klistermærke på hvor der stod at brillerne var med, det var de ikke.
Så samsung har tilsyneladende ikke lært det endnu :\
Af Tazzyted
Der var briller med til mit UE55C8705 :) købt hos Komplett
Af Orion
Jeg har også købt et samsung 3D tv for et par uger siden. købt på nettet, brillerne var ikke med, selvom der var en stor reklame på kassen at de var med. kontaktede forhandleren dagen efter og de blev afsendt med det samme så jeg havde dem dagen efter..! ;)