Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af H8Red
ll-Alex-ll skrev:
H8Red skrev:@kskruger
Har lige bestilt Samsung Prestige service...

Har købt dette tv gennem mit arbejde og kan se der er op til 2 måneder til, at kunne få et nyt.

Så vi prøver lige den glimrende prestige servíce, fungerede jo upåklageligt med B855...
Hvis det er købt i et firmas navn. Så har Samsung ret til at frasige dig din garanti, da garantien er udstedt til husholdning.

Men håber da for din skyld at, Samsung er flinke i dette tilfælde.
Ikke sådan at forstå, vi forhandler dette tv. Så jeg har købt det som forbruger.
Af rtengvad
Jeg er en af dem, som måtte aflevere mit 855 tilbage på grund af støj. Så jeg var natuligvis meget spændt på, om der også ville være problemer med 2010 modellen.

Mit PS50C7705 kom i mandags, og jeg er foreløbig særdeles tilfreds. Tv'et hænger på væggen med Samsungs slim beslag, og jeg kan kun, hvis der er fuldstændig stille i rummet ane en svag højfrekvent summen. Det er ikke i nærheden af det niveau fra 855'eren. Jeg vil faktisk mene, at det jeg kan høre minder meget om den svage summen der også kommer fra de gamle billedrørs tv. Det er på det niveau.

Jeg er ikke ekspert på det billedområdet men også her er jeg rigtig godt tilfreds. Billedet er med mine ikke kyndige øjne mindst lige så godt som 855'eren.

Her fire dage efter modtagelsen kan jeg altså kun give mine varmeste anbefalinger til dette tv.

vh
Rasmus
Af Larsdk
rtengvad skrev:Jeg er en af dem, som måtte aflevere mit 855 tilbage på grund af støj. Så jeg var natuligvis meget spændt på, om der også ville være problemer med 2010 modellen.

Mit PS50C7705 kom i mandags, og jeg er foreløbig særdeles tilfreds. Tv'et hænger på væggen med Samsungs slim beslag, og jeg kan kun, hvis der er fuldstændig stille i rummet ane en svag højfrekvent summen. Det er ikke i nærheden af det niveau fra 855'eren. Jeg vil faktisk mene, at det jeg kan høre minder meget om den svage summen der også kommer fra de gamle billedrørs tv. Det er på det niveau.

Jeg er ikke ekspert på det billedområdet men også her er jeg rigtig godt tilfreds. Billedet er med mine ikke kyndige øjne mindst lige så godt som 855'eren.

vh
Rasmus
Dit slim beslag kan man dreje det lidt? har en lidt skæv væg og ville høre om det er muligt at kunne dreje det lidt? Er det nemt at komme til stikne?
Her fire dage efter modtagelsen kan jeg altså kun give mine varmeste anbefalinger til dette tv.
Af rtengvad
Larsdk skrev:
Dit slim beslag kan man dreje det lidt? har en lidt skæv væg og ville høre om det er muligt at kunne dreje det lidt? Er det nemt at komme til stikne?
Princippet er det samme, som når du hænger et billede op. Det kan justeres lidt horisontalt, men ikke ud fra væggen, som en arm, hvis det er det du efterspørger.

Man kan godt komme til stikkene, men jeg er glad for jeg ikke skal derom hver dag.
Af Ryydhoff

Har købt dette tv gennem mit arbejde og kan se der er op til 2 måneder til, at kunne få et nyt.

Så vi prøver lige den glimrende prestige servíce, fungerede jo upåklageligt med B855...
Hej, Hvordan er det gået med at du bestilte Samsung Prestige service?

Jeg står og overvejer at bestille dem til at komme og kigge på min buzz problem.
Af Omega9
Jeg har canselled min bestilling hos fladskærmsshoppen.dk på Samsung Ps50c7705, da leveringen hele tid bliver udskudt har bestilt siden 19 maj. Leveringen er lige blevet udskudt til uge 27/28(måske). Har tidligere haft Samsung ps50b855 med buzz problemer som Samsung kom og hentede.
Jeg har fin tænkt over det :s og kommet til den konklusion at jeg tror jeg vil være mere tilfreds med min bestilling på LED/TV Samsung ue55c8705 til kr. 22500 med usb dongle. Da der kun er 1 % fejl på LED og 10 % på plasma. Hvis jeg får endnu et plasma der buzz'er tror jeg at det er lige hakket før jeg tørner ;;) , det er bare ikke godt nok i min Verden at Samsung ikke har bedre kvalitetskontrol og ikke kan komme med en præcis leveringsdato.
Af H8Red
Ryydhoff skrev:

Jeg står og overvejer at bestille dem til at komme og kigge på min buzz problem.
Vi venter på reservedelen... nu på 14 dag.
Giver dem lige et kald senere idag eller imorgen for at høre status.
Reservedelen er en ny strømforsyning. Den starter sin buzz, efter 30 min. ca og bliver højere og højere over de næste 2 timer.

Hvordan er dit buzz ?

Prestige service var ved at falde ned af pinden, da han fandt ud af det drejede sig om en af de nye modeller. :)
Af Ryydhoff
H8Red skrev:
Ryydhoff skrev:

Reservedelen er en ny strømforsyning. Den starter sin buzz, efter 30 min. ca og bliver højere og højere over de næste 2 timer.

Hvordan er dit buzz ?

Prestige service var ved at falde ned af pinden, da han fandt ud af det drejede sig om en af de nye modeller. :)
Jeg er glad for at høre at din Samsung Tekniker anerkendte problemet. Hvor kom han fra?

Mit buzz er faktisk ligesom du beskriver, det starter ca. efter en halv time og så går det bare derudaf. Det kommer sådan ca. fra højre side panelet, men det er svært at sætte finger på hvor lyden kommer fra, da det hænger med ultraslim beslag.
Jeg vil på mandag ringe til prestige service.
Målte de DB på støjen eller kunne han med det samme høre den var gal?
Af H8Red
Ryydhoff skrev:
H8Red skrev:
Ryydhoff skrev: Hej, Hvordan er det gået med at du bestilte Samsung Prestige service?

Hvordan er dit buzz ?

Jeg er glad for at høre at din Samsung Tekniker anerkendte problemet. Hvor kom han fra?

Mit buzz er faktisk ligesom du beskriver, det starter ca. efter en halv time og så går det bare derudaf. Det kommer sådan ca. fra højre side panelet, men det er svært at sætte finger på hvor lyden kommer fra, da det hænger med ultraslim beslag.
Jeps, højre side i toppen og jeg har også slim vægbeslag.
Han tog mine ord for gode varer og vi spilte ikke tiden med at teknikker skulle komme og lytte.
Da jeg beskrev det godt nok.
Så han skyndte sig at bestille reservedelen.
Ringer og hører dem idag for status.
De er super prof. Og jeg er helt tryg ved deres håndtering af sagen.
Af Ryydhoff
H8Red skrev:
Ryydhoff skrev:
H8Red skrev: Vi venter på reservedelen... nu på 14 dag.

Hvordan er dit buzz ?

Jeps, højre side i toppen og jeg har også slim vægbeslag.
Han tog mine ord for gode varer og vi spilte ikke tiden med at teknikker skulle komme og lytte.
Da jeg beskrev det godt nok.
Så han skyndte sig at bestille reservedelen.
Ringer og hører dem idag for status.
De er super prof. Og jeg er helt tryg ved deres håndtering af sagen.
Dejligt at høre at nogen oplever dem som professionelle. Har du aftalt med dem at der kommer en tekniker og skifter strømforsyningen, når reservedelen er kommet?

Jeg må hellere lige give dem et kald. Hvilket nummer har du kontaktet dem på?
Af maritza
Omega9 skrev:Jeg har canselled min bestilling hos fladskærmsshoppen.dk på Samsung Ps50c7705, da leveringen hele tid bliver udskudt har bestilt siden 19 maj. Leveringen er lige blevet udskudt til uge 27/28(måske). Har tidligere haft Samsung ps50b855 med buzz problemer som Samsung kom og hentede.
Jeg har fin tænkt over det :s og kommet til den konklusion at jeg tror jeg vil være mere tilfreds med min bestilling på LED/TV Samsung ue55c8705 til kr. 22500 med usb dongle. Da der kun er 1 % fejl på LED og 10 % på plasma. Hvis jeg får endnu et plasma der buzz'er tror jeg at det er lige hakket før jeg tørner ;;) , det er bare ikke godt nok i min Verden at Samsung ikke har bedre kvalitetskontrol og ikke kan komme med en præcis leveringsdato.

Jeg købte PS50C7705 for ca. 3 uger siden hos expert i Ballerup og har fået lovning på levering d. 05.07.2010. Glæder mig helt vildt. Venter spændt på test m.v. fra Rasmus som er virkelig seriøs i sine test.
Af ll-Alex-ll
maritza skrev:
Omega9 skrev:Jeg har canselled min bestilling hos fladskærmsshoppen.dk på Samsung Ps50c7705, da leveringen hele tid bliver udskudt har bestilt siden 19 maj. Leveringen er lige blevet udskudt til uge 27/28(måske). Har tidligere haft Samsung ps50b855 med buzz problemer som Samsung kom og hentede.

Jeg købte PS50C7705 for ca. 3 uger siden hos expert i Ballerup og har fået lovning på levering d. 05.07.2010. Glæder mig helt vildt. Venter spændt på test m.v. fra Rasmus som er virkelig seriøs i sine test.
Af hvad jeg har læst her på forummet, så kan Samsung først levere igen i august.
Af maritza
Det håber jeg ikke :(( Samsung har lovet at levere nogle få paneler, dem som ligger som ordre/bestilling oplyser expert, så det har de bare at holde :)
Af ll-Alex-ll
maritza skrev:Det håber jeg ikke :(( Samsung har lovet at levere nogle få paneler, dem som ligger som ordre/bestilling oplyser expert, så det har de bare at holde :)
Jeg ville ringe til dem, hvis jeg var dig. Jeg fik oplyst det samme som dig, indtil sidste uge, hvor jeg fik afvide det var udskudt til august - Af Samsung. Men det kan være du er en af de heldige :)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 22