Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Men jeg syns slet ikke det passer til mit fjernsyn, skruerne er alt for lange og virker bare generelt til at det ikke passer til det fjernsyn. Nogen andre der har sammen problem, som var en del af dette samkøb, lavet af MrTv.

MvP
Callahan
Af mhca
Kig i de andre samkøbstråde.
Man skal korte af afstandsstykkerne.
Der er vist endda en dedikeret tråd til det, eller også bare en del skriveri i en af Samsung-trådene.
Af Callahan
mhca skrev:Kig i de andre samkøbstråde.
Der er vist endda en dedikeret tråd til det, eller også bare en del skriveri i en af Samsung-trådene.
Var det muligt du kunne smide et evt link hvis du ved hvor det er.
kan dog ikke se hvordan, "korte afstandsstykkerne" hjælpen på at gøre en skrue mindre så den ikke er 5mm for lang!
Af Westar
Jeg har købt et ue55c7705 og et universalbeslag.
Jeg havde samme problem, men det kunne klares med 2 spændeskiver på hver bolt, så de ikke gik helt igennem mit tv :)
Af mhca
Callahan skrev:
mhca skrev:Kig i de andre samkøbstråde.
Var det muligt du kunne smide et evt link hvis du ved hvor det er.
kan dog ikke se hvordan, "korte afstandsstykkerne" hjælpen på at gøre en skrue mindre så den ikke er 5mm for lang!
Jeg har ikke selv haft fingrene i vægbeslaget, så jeg ved ikke præcist, hvad der skal gøres.
Men jeg husker måske forkert.
Jeg har desværre ikke tid til at rode igennem forummet, men jeg ved, at der står noget i Samkøbstråden af UE46C8705, altså den første samkøbstråd.

Update:
Du er godt klar over, at vi har en søgefunktion til forummet, ikke?
Hvis du søger på "Brateck", så finder du hurtigt den dedikerede tråd, som jeg nævnte ovenfor.
Nu har jeg dog fundet den for dig, så du må vente med at lege med søgefunktionen :-)
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=16514
Af Callahan
Tak skal du have for linket og de andre svar der også er kommet, har hjulpet mig frem til det jeg skal bruge.

Søge funktionen havde jeg ikke lige tænkt over af en eller grund ( ;;) , men mange tak for hjælpen.

MvP
Callahan