Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Esben T
Du skulle vel ikke være ejer at en Wii??? Så kunne du tilfældigvis komme til at glemme at tage den der snor rundt om håndleddet, og komme til at smadre skærmen på den led. Det er set før ;-)
Af wenneberg
Hehe ja det kan godt ske. Desværre er jeg ikke på Wii vognen. Plus det skulle helst ikke se ud som noget jeg overhovedet har været involveret i :p
Af Peter Schrøder
wenneberg skrev:cybamerc: Jeg tror desværre det kræver en ret stærk magnet, da tv'et vistnok er ret godt afskærmet. Men ellers et godt bud.
Jeg kunne sagtens få vores billedrørs-tv til at få sjove farver på skærmen ved at rykke højttalerne lidt for tæt på. Min kone var overbevist om at det var ved at eksplodere.
Af wenneberg
Hehe mange sjove teorier at forsøge i aften *gnæk gnæk*
Brugeravatar
Af Weissbier
Der er selvfølgelig også metoden, som rigtige mænd bruger:

Dig: "Skat, du ville ikke have et nyt fjernsyn, før det gamle var gået i stykker, men ved du hvad? Det ville jeg! Derfor har jeg i dag købt et nyt 50"-fjernsyn og blu-ray. Rækker du mig lige salaten?"

Din kæreste/ægtefælle: "!#¤%&½§ GRRRRR GRRRRR &%¤#§"!½" = ingen sex hverken onsdag eller lørdag de næste to måneder.

Dig: "Det kan godt være, men sådan ville jeg altså have det. Beder jeg måske dig om at gå i dine (ikke helt få) sko, indtil de er slidt op? Eller hvad med gardinerne og sofasættet, der absolut ikke fejlede noget, men som alligevel skulle skiftes forrige år? Blandede jeg mig dengang, du insisterede på at købe Puntoen, fordi den havde en flot mintgrøn farve, men som derefter viste sig at være pilrådden? Nej, vel?"

Herefter snakker I ikke mere om den sag, og du har fået et fedt fjersnyn. Hun skal nok blive god igen. Køb The Notebook eller Coco før Chanel på blu-ray og tilbyd at se dem sammen med hende. Så opdager hun, hvor fedt hendes favoritfilm ser ud, og så er det lige pludselig ikke så skidt med den "store, grimme skærm" alligevel. Husk, at ofte bygger modstand mod forandring på uvidenhed.
Af wenneberg
Weissbier: Ja sgu! Sådan skal det da håndteres! Det kan jeg godt se! ;) hehe
Brugeravatar
Af Weissbier
Velbekomme! :) Nej, mit indlæg er halvt sjov, halvt alvor. Jeg synes bare, at hendes argumentation er lidt svag. Vi skifter jo så mange ting ud, som sådan set fungerer fint - de er bare blevet teknisk forældede, eller vi vil simpelthen bare have noget nyt. Hvorfor skulle det være anderledes med fjernsyn? Hvor mange gange har du eller hun ikke skiftet en mobiltelefon ud, der ikke fejlede noget? Så lav et kup mod hende og køb et nyt fjernsyn og blu-ray. Nogen gange er det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse. ;)
Af wenneberg
Jeg kan sagtens se dit argument og du har i og for sig også ret.

Men nej min kæreste er ikke typen der skifter noget som helst ud hvis det stadigvæk fungerer. Så selvom jeg godt kan se pointen... og det kan min kæreste sandsynligvis også, så holder den bare ikke, lige i dette tilfælde.

Jeg har iøvrigt checket mit tv og det har IKKE nogen strømforsyning, så der er ikke nogen sikring at pille ud :( det er bare en helt alm. ledning til stikkontakt... fand... osse! %#%!#¤!!¤#£@$£@

Jeg ville forsøge med vand, men jeg er bare hunderæd for at futte hele huset af... kan der ikke gå ild i sådan noget, når man kombinerer vand og elektronik?
Af MF-DK
Mon ikke det bare er nok at trække stikket ud og lade som ingenting. O_O
Af Tom-H
wenneberg skrev:Jeg kan sagtens se dit argument og du har i og for sig også ret.

Men nej min kæreste er ikke typen der skifter noget som helst ud hvis det stadigvæk fungerer. Så selvom jeg godt kan se pointen... og det kan min kæreste sandsynligvis også, så holder den bare ikke, lige i dette tilfælde.

Jeg har iøvrigt checket mit tv og det har IKKE nogen strømforsyning, så der er ikke nogen sikring at pille ud :( det er bare en helt alm. ledning til stikkontakt... fand... osse! %#%!#¤!!¤#£@$£@

Jeg ville forsøge med vand, men jeg er bare hunderæd for at futte hele huset af... kan der ikke gå ild i sådan noget, når man kombinerer vand og elektronik?
Men hvorfor ikke bare købe nyt TV og tage med hjem og så se hvordan hun reagerer, hun kan da højst blive sur, men bliver sikkert hurtig god igen.

Og så kan du da også fortælle at hun får meget bedre billed med en fladskærm nu hvor alt er digitalt.
Senest rettet af Tom-H 24 jun 2010, 18:52, rettet i alt 1 gang.
Af wenneberg
Hehe det er vistnok afgået ved døden...

Lidt vand og en sprayflaske gjorde vist tricket ;) Håber ikke det liver op igen når vandet fordamper - men det er ihvertfald død nu!

R.I.P.
Af Tom-H
Haha held og lykke med det, du må lige melde tilbage hvordan kæresten tog det :D
Af wenneberg
Tak - og jeg har også overvejet modellen med bare at købe det.... og måske en god grund til at genoverveje for det var lige tidligt nok jeg meldte ud før... det virker igen. !:(

Damn de Philips topmodeller er da også lavet til at holde... Hvor meget vand skal man bruge? Haha
Af HSKS
wenneberg skrev:Jeg kan sagtens se dit argument og du har i og for sig også ret.

Hehe.... Du skal pille bagbeklædningen af. ;)
Der inde sidder strømforsyningen til fjernsynet :p