Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Joe4good
jszpirt skrev:Godt nyt. Vi har fået GO fra Fladskærmsshoppen i dag. Jeg får et link og priser lige om lidt. Umiddelbart bliver priserne de samme som før, hvilket stadig er bedre end Elgiganten. Levering skulle blive i næste uge.

Hvor mange er klar?

Med venlig hilsen

Kundeservice
Uh jeg er på :)

Venlig hilsen Joe
Af petermertz
Vi har også herhjemme besluttet, at vores første fladskærm skal være en 7705.......Så vi med på en bestilling, dog ville det være bedst med en 55". Er der mulighed for at spørge vedr. denne str. i dette "samkøb".

Pete
Af jszpirt
Indkøbsprisen er stadig den samme, så jeg kan desværre ikke rigtig gøre noget ved prisen.
Kære alle.

hermed link til tilbuddet.

Besked fra Fladskærmsshoppen:

Der følger briller med til alle 3D Tv fra Samsung, også til vores. Det er ikke sikkert at de ligger i pakken når i modtager, men de vil så efterfølgende blive fremsendt uden beregning.

Jeg har lavet link til Tv uden tilbehør, dem som ønsker vægbeslag eller dongle med, kan så bare ligge det i indkøbskurven til normal pris. Hvis de samtidig skriver fælleskøb i feltet "bemærkninger" bliver prisen rettet til 300kr. inden der afsendes.

Linket finder du herunder og det er aktivt til søndag aften kl. 24.

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1141
Af Joe4good
Hov - der kom jeg til at trykke på bestilknappen :p 8)
Af jszpirt
I må meget gerne alle sammen melde tilbage om I har bestilt, så jeg kan holde styr på antal :)
Af mogensheltenov
Har bestilt. Hermed samtidig en tak til initiativtagerne. Virkelig fin kommunikation hele vejen igennem. :)
Af AO
Super initiativ..

Jeg bestiller så snart jeg kommer hjem :-)

/
Så er der bestilt :-)
Af Joe4good
Joe4good skrev:Hov - der kom jeg til at trykke på bestilknappen :p 8)
Og næste morgen hentede jeg tv'et - wow et tempo. :)
Af Callahan
Super sweet tv må jeg sige, det er satme alle pengene hver må jeg sige. Glæd jer til det bliver jeres tur til at modtage dette
Af vinnievidivici
Vi fik ikke også en pris på UE46C8705'eren? :p