Log ind med sociale netværk
21 jun 2010, 19:05
rkc, tak fok indlæg 
Og tak til jer alle som har hjulpet mig
rkc, det lyder jo bare super, og jeg var også meget imponeret over billedkvaliteten på 6505 da jeg så det, har dog endnu ikke set 7705, men som en anden bruger sagde, om mine behov nok ikke ville ændre sig mht. 3d, og når man alligevel skal bruge så mange penge på det.
Så, 7705 er bestilt, der skulle gå nogle uger (2-4) jeg venter spændt!
Vil lige spørge, skal et plasma-tv stadig have været tændt i 100 timer før man begynder at kalibrere det?
Og tak til jer alle som har hjulpet mig
rkc, det lyder jo bare super, og jeg var også meget imponeret over billedkvaliteten på 6505 da jeg så det, har dog endnu ikke set 7705, men som en anden bruger sagde, om mine behov nok ikke ville ændre sig mht. 3d, og når man alligevel skal bruge så mange penge på det.
Så, 7705 er bestilt, der skulle gå nogle uger (2-4) jeg venter spændt!
Vil lige spørge, skal et plasma-tv stadig have været tændt i 100 timer før man begynder at kalibrere det?
19 aug 2010, 18:57
Hej (igen) alle sammen 
Jeg har nu fået mit tv, men har kun fået brugt det lidt i den her uge.
Og, TUSIND TAK for jeres hjælp ALLE sammen! Det tv er enorm lækkert
- og det er ikke engang kalibreret endnu (har ikke kørt i 100timer).
Har endnu ikke fået prøvet 3d, men skal helt sikkert prøves inden længe.
Jeg har nu fået mit tv, men har kun fået brugt det lidt i den her uge.
Og, TUSIND TAK for jeres hjælp ALLE sammen! Det tv er enorm lækkert
Har endnu ikke fået prøvet 3d, men skal helt sikkert prøves inden længe.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto