Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej alle.

jeg har lige byttet mig til et 42" LCD TV 100 HZ i ved sikkert alle hvilken model det er rimelig standart fjernsyn.

Nu er mit spørgsmål så, er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan finde mine egne kanaher her hjemme i stuen, der ligger stadig kun de kanaler den forgængende ejer havde, og den siger intet signal.

Efter jeg har autoindstillet kanalerne så viser den stadig kun de samme kanaler som før, altså dermed har jeg ingen kanaler ?.

Håber rigtig meget på at nogen kan hjælpe mig med et svar.

Mvh. Christian
Af Søndergaard
Hej Kew,

det er jo nok noget med at du skal vælge om du vil søge på antenne, kabel eller analog inden du sætter søgningen igang. Ellers vi jeg anbefale at du aflæser modelnummeret (feks 42pfl7404h) bagpå dit tv og søger efter manualen på philips.dk under support.
Af Kew
Søndergaard skrev:Hej Kew,

det er jo nok noget med at du skal vælge om du vil søge på antenne, kabel eller analog inden du sætter søgningen igang. Ellers vi jeg anbefale at du aflæser modelnummeret (feks 42pfl7404h) bagpå dit tv og søger efter manualen på philips.dk under support.
Hej Søndergaard.

Jeg er selv rimelig teknisk anlægt, har makket i computer samt fjernsyn i mange år (bare lidt for sjov ikke noget helt vildt) og jeg har også søgt på både digital og analog på kabel signal, og den finder kun nogen enkelte analog kanaler, men jeg ved tvét kan tage mpeg 2 og 4 ?.

jeg må prøve på phillips support men jeg kan bare ikke gennemskue hvad det skulle være ?

er der andre forslag ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror ikke der er nogen der umiddelbart ved præcist hvilket TV du snakker om, så du kunne måske komme med lidt mere info om den? I det mindste så vi er 100% sikre på, at det ikke er TV'et den er gal med.

Du kan forsøge at gendanne fabriksindstillingerne på TV'et - så er du i hvert fald startet helt fra bunden.