Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bleze
Jeg har 3 stk Dell 2007WFP med højtalere (widescreen versionen med S-IPS panel)
Af jnusa
Det var ikke så lidt. Det er desværre 1600x1200 udgaven jeg er på jagt efter.
Af mhca
Prøv måske også på Hol.dk

Der er en del brugere og måske en chance for, at én har en 2007FP skærm, de vil af med.
Vær dog forberedt på barnlige brugere, meningsløst spam mv. på det forum ;)
Af jnusa
Har prøvet et par gange, men det virker til at klientellet ikke er gamle nok til at have købt denne model ;). Ellers tak for rådet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad havde du tænkt dig at spendere på skærmen? Jeg har muligvis en stående. Og hvor i landet skal du bruge den (skærmen står i Struer)?
Af jnusa
Bor i Århus. Vil give en fair pris, set ud fra tidsvarende modeller. Så ingen ekstra points for affektionsværdi ;)
En IBM xSeries 226 med Xeon 3.0Ghz, 2c73Gb SCSI U320 15000RPM server kan evt. indgå i en bytte handel, hvis du tilfældigvis skulle mangle sådan en.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ser et andet problem, som ikke var taget med i betragtning, og det er det efterfølgende salg af 24" modellen, så jeg var måske for hurtig til at sætte den i udbud. Du er klar over, at skærmen stadig kan købes fra ny, right?
http://www.dustinhome.dk/pd_5010303655.aspx
Af jnusa
Ja, prisen er dog ikke konkurrencedygtig med andre modeller og fabrikanter. Skal bruges til software udvikling, drejet 90 grader og støde op mod en 3007WPF. Så hvad den måtte have af farvegengivelsesegenskaber, kalibreringsmuligheder osv. har ikke så meget værdi i mit tilfælde. Ønsker udelukkende denne skærm, da den passer fysisk/DPI mæssigt med den anden skærm. (http://img84.imageshack.us/i/desktopdo0.jpg/)
Sig til hvis du vælger at sælge.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Fordi du ikke vil bruge farveegenskaberne, så betyder det nok ikke at nogen vil sælge billigere. Så skulle du måske lede efter en billigere skærm? Min ville ikke blive solgt for under 1300 kr. alligevel.
Af jnusa
Man skulle jo syntes at man kunne få meget S-IPS eller H-IPS 20" skærm for kr. 1300 nypris.
Der var en der solgte hans 2 skærme for kr. 1500 ialt, for lidt tid siden og det er i det prisleje jeg forventer (eller en byttehandel).
Men tak for responsen.