Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Th@mas
Skal bruge et nyt tv til soveværelset. Kan få C2E hos den lokale Panasonic center afhentet til kr. 3.800 incl. 30 mdr. garanti (er medlem af Club Panasonic) eller købe et X20E på nettet incl fragt til ca. 4.300.

Er med på forskellene. Da der kun skal tilsluttes en DVD afspiller via HDMi er de få indgange på C2E ikke noget problem. 500 sider text går nok også og manglende ECO/C.A.T.C mode går nok også da der jo er mørkt normalt i soveværelset.

Men det jeg ikke helt har styr på er billedkvaliteten om der er forskel. C2E har V-REEL 4 og X20E har V.REEL 5.

Er der nogen der har set om der er så stor forskel i billedkvalitet at det berettiger kr. 500 ekstra og kun 2 års reklamationsret ctr. 30 mdr. garanti?

Mvh
Thomas
Af tommyaa
kan ikke sige noget om C2 men har lige købt p37x20 gav 4150 incl levering hos shg.dk det kom dagen efter ingen problemer overhovedet.

Tommy
Af Th@mas
tommyaa skrev:kan ikke sige noget om C2 men har lige købt p37x20 gav 4150 incl levering hos shg.dk det kom dagen efter ingen problemer overhovedet.

Tommy
Er du ellers tilfreds med det?

Har nu et Phillips 32 LCD i soveværelset men har svært ved at leve med LCD når man har Pana fullHD Plasma i stuen, så det sælges til forælderne og skal jeg have et 37" Plasma i soveværelset.

Mvh
Th@mas
Af tommyaa
Det er et godt tv til soveværelset, det er også der jeg bruger det, jeg ville egentlig helst have haft et 32" men da det mindste plasma er 37" tog jeg det da jeg mener man for MEGET mere for pengene.

Tommy
Af iznogood
Har også lige købt P37X20.

Super fint billed til alm. tv kiggeri med SD kanaler, men blev lidt skuffet over sortniveuet.

Tror dog ikke du finder bedre i den prisklasse.
Af Th@mas
Så blev der handlet.

Valgte et 37X20E. Havde fundet det til kr. 4.084 ved SHG afhentet. Tænkte jeg lige ville prøve det lokale Panasonic Center inden jeg hentede det ved SHG. Forspurgt på en her og nu afhentningspris fik jeg det for kr. 4.200 incl. 30 mdr. garanti. (24 mdr. garanti + 6 mdr. ekstra hvis man i forvejen er medlem af Club Panasonic, hvilket jeg er) Det giver jeg gerne kr. 116 kr. ekstra for og støtter den lokale tv forretning. Så prøv lige om den lokale butik vil matche prisen næste gang :)

Mvh
Th@mas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Th@mas skrev:Tænkte jeg lige ville prøve det lokale Panasonic Center inden jeg hentede det ved SHG.
En lidt umoralsk handling, hvis du nu ikke havde handlet hos Pana-center?
Af Plasmanewbie
Yakken: Tror ikke han hentyder til, at han ville (mis)bruge deres ydelser i form af rådgivning mv. og dernæst købe tv'et på nettet, men derimod blot høre dem efter, om de ville være i stand til at give en rimelig pris på tv'et... det må i mine øjne siges at være loyalt over for Pana-butikken, da vi alle ved, at faste butikker normalt ikke er i stand til at matche priser i netbutikker, og han derved risikerede at "spilde" sin tid på at tage turen derhen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det giver bedre mening og er vel også ordret hvad der skrives, men ikke hvad mine gamle øjne læste 8)
Af Th@mas
yakken skrev:Ja, det giver bedre mening og er vel også ordret hvad der skrives, men ikke hvad mine gamle øjne læste 8)
Jeg har ikke brugt deres rådgivning, et tlf. opkald og ind i butik betale, kasse under arm og ud. Vil egentlig bare sige at man nok ofte er tilbøjelig til at afskrive de fysiske butiker som for dyre, men man kan jo lade dem give et bud. Den pris jeg fik var sikkert også sat ud fra jeg ikke skulle bruge rådgivning da valget var truffet.

Mvh
Th@mas