Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af malke
Jeg vælger at tro på at fladskærmsshoppen har handlet i god tro.

Som studiejob står jeg selv i butiken, og vores leverandører siger også én leveringsdato til os, som vi så siger videre til vores kunder. Når kunderne så kommer tilbage og varen ikke er kommet, så går det selvfølgelig ud over os ekspedienter - men i bund og grund er det leverandørerne det nokker i det - i dét tilfælde synes jeg ikke at fladskærmsshoppen skal kompencere for udskydelse af leveringsdatoen.

Jeg tror virkelig at fladskærmsshoppens pris 9500,- var en bundpris! - jeg er enig i at jeg godt havde set dem skrabe en plovmand af, men de var de billigste på markedet dengang og er det stadigvæk. Nu koster skærmen så godt nok 10.000,- så ifht nu sparer vi trods alt 500,- og får en vægbeslag med til 700,- så ialt sparer vi 1200,- :)

Men jeg er enig i at det sutter røv at vente på at få sin skærm - jeg har fx intet tv i stuen nu, jeg overvejer virkelig om det er værd at bestille et andet sted fra og så bare vinke farvel til det økonomiske tab.
Af BjoernB
Jeg tror ikke, at du skal regne med noget tab. Du kan bare skrive rundt og sige, at du har fået den her deal. Som regel er andre forhandlere klar til at matche dette. Planen var, at vi skulle have tv til VM, nu risikere vi, at vi først får det sidst i VM.... Det er ikke godt nok
Af malke
BjoernB skrev:Jeg tror ikke, at du skal regne med noget tab. Du kan bare skrive rundt og sige, at du har fået den her deal. Som regel er andre forhandlere klar til at matche dette. Planen var, at vi skulle have tv til VM, nu risikere vi, at vi først får det sidst i VM.... Det er ikke godt nok
Planen? - det lyder som om det var en aftale vi havde indgået med fladskærmsshoppen :D

Der var en forventet leveringstid uge 23/24 - vi er nu i starten af uge 24, så vi må krydse fingre for at de snart får skærmene.

Jeg er dog lidt fortvivlet over at fladskærmsshoppen ikke ved nærmere omkring skærmenes leveringstid på nuværende tidspunkt? - om de er produceret og sendt fra Samsung, eller om de bliver forsinket, eller? !:(

Vi må krydse fingre :)
Af BjoernB
Nå, så siger vi torsdag i morgen.

Er der nogle, der har fået en mail omkring levering?
Af malke
BjoernB skrev:Nå, så siger vi torsdag i morgen.

Er der nogle, der har fået en mail omkring levering?
Ingenting her ::l
Af copper
Jeg har sendt en mail til fladskærmsshoppen idag. Har ikke fået noget konkret svar omkring lev. Dato, men blot at Samsung har problemer med at levere de fleste af deres nye modeller.

Jonas fra fs ville dog vende tilbage, Lige så snart han får svar fra samsung

Så der er desværre ikke andet at gøre end at vente.
Af malke
copper skrev:Jeg har sendt en mail til fladskærmsshoppen idag. Har ikke fået noget konkret svar omkring lev. Dato, men blot at Samsung har problemer med at levere de fleste af deres nye modeller.

Jonas fra fs ville dog vende tilbage, Lige så snart han får svar fra samsung

Så der er desværre ikke andet at gøre end at vente.
So we'll do :)
Af malke
Venter virkelig spændt på fladskærmsshoppens nyeste udmelding omkring levering :s

Må indrømme at jeg er begyndt at kigge andre veje O_O
Af copper
Godt nyt/dårligt nyt

Jeg har modtaget svar fra fladskærmsshoppen dd. De skriver som følger:

Hej Kasper

Seneste update lyder:

På mandag/tirsdag modtager vi 12 stk.

Desværre ser det ud til at vi ikke modtager flere i denne måned, så der vil være nogen som vi ikke kan levere til desværre.

I vil alle modtage mail herfra når der afsendes mandag/tirsdag og efterfølgende vil i blive ringet op for at aftale en leverings dato.

Jeg sender også en mail til dem som desværre ikke modtager fra denne pulje, så de ikke venter forgæves.

Hvis der er nogen som er interesseret i at ombytte deres ordre til et UE46C6745 som er på lager, kan dette gøres for kun 850kr. ekstra. ( Levering mandag/tirsdag )

---------------------------------------------------------------------------------

De 12 skærme vil blive leveret efter bestillingsdato, Dvs. først til mølleprincippet. De resterende vil så blive leveret, så snart de kommer på lager. Folk kan så i stedet vælge at benytte tilbuddet på UE46C6745 til omgående levering.

Jeg er selvfølgelig lidt skuffet over alle ikke kan leveres, men kan ikke gøre så meget ved det. Det er Samsung der har lev. problemer. Tror deværre ikke der er større chance for lev. andre steder, men det er selfølgelig op til den enkelte om man vil annulere sin ordre. Det er jo stadig det absolut bedste tilbud på markedet vi har fået af Fladskærmsshoppen. AT Samsung så ikke kan levere er jo bare r.. irriterende.

I kan læse om den anden model her:
http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... b=features

Mvh Copper
Af malke
Jeg synes det er super service fra fladskærmsshoppens side at de tilbyder et alternativ - jeg venter spændt på mail/opringning fra dem 8)

EDIT: overvejer da lidt c6745'eren i stedet :s
Af lapa
Så bliver det jo spændende at se om man er blandt de heldige der har været først til mølle :)

Er der andre forskelle mellem 6005'eren og 6745'eren end internetfunktionaliteten?
Af malke
lapa skrev:Så bliver det jo spændende at se om man er blandt de heldige der har været først til mølle :)

Er der andre forskelle mellem 6005'eren og 6745'eren end internetfunktionaliteten?

Billedmæssigt er de identiske.

Funktioneltmæssigt har 6745'eren internet@tv - som du selv nævner.

Designmæssigt er 6745'eren grå, hvor 6005'eren sort. Og så har de forskellige fødder - personligt foretrækker jeg foden der følger med 6745'eren, men det spiller nok ingen rolle når skærmen alligevel skal op på væggen :D
Af copper
Update.

Alle får deres tv leveret i starten af næste uge. Desuden er der mulighed for 5 kunder til, som kan benytte tilbuddet. Skriv på tråden eller send mig en PM og jeg får links til jer. Efter først til mølle princippet.

Med uoriginalt beslag. 9495,-

Med originalt beslag 9995,-
Senest rettet af copper 18 jun 2010, 23:28, rettet i alt 1 gang.
Af SkyBenji
YES...

Er så klar til at få den hjem og op af hænge...

Så bare kom glad...
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17