Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krang
1 Stk. superflot og 100% velfungerende Samsung TV sælges. Der er tale om et 46" serie 9 TV, LED baggrundsbelysning, samsung-widgets som opdateres fra internettet, 4 HDMI-indgange, Content library, USB-indgang, indbygget media player osv.

Fjernsynet er købt i 2Tal radio/tv i december 2008 og er mig bekendt ikke blevet markedsført i Danmark. 2tal importerede det til mig da jeg bad om netop denne model, 2009's absolutte Samsung-topmodel. Grundet samtidigt køb af flere TV til mit firma, betalte jeg "kun" 19.500,- for dette TV, ca 20% rabat på tidspunktet. Kvittering haves.

Da Samsung så vidt jeg ved yder 2års garanti, er der stadig små 10mdr garanti på TVet.

Der er tale om den skandinaviske model, hvorfor tunere virker med danske kanaler osv. og support varetages af Samsung Danmark.

Links til test af fjernsynet: http://m3.idg.se/2.1022/1.198680/samsun ... re-an-bast

http://alatest.dk/brugeranmeldelser/fje ... ,33/?all=1

https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=433638

TVet befinder sig pt. på min væg i København og skal helst afhentes. Det sælges da jeg har konstateret at jeg med mit for tiden meget begrænsede tv-forbrug, simpelthen ikke har behov for et fjernsyn i den klasse O-O

Det skal nævnes endnu engang, at der er tale om et SUPER TV, i perfekt stand, fuldstændigt fri for ridser eller skønhedsfejl. Jeg passer godt på mine TV og håber en køber vil gøre det samme!

Seriøse bud modtages bedst på [email protected]
Af Krang
En bruger gjorde mig opmærksom på det nok var en god idé med et prisniveau, hvilket nok kan være rigtigt :)

Jeg ved ærligt talt ikke hvad modellen nu er værd, men jeg håber på at kunne få noget lignende 50% af det jeg har givet for det hjem igen, så en 9-10.000 ville jeg være tilfreds med.
Af Larsdk
Har du kassen til det?

Hvor i København befinder det sig? Bor selv i Valby.

Kan det sortere de digitale kanaler?

kan man evt. se det i action?

Du skriver det hænger på vægen høre vægbeslag med? og har du evt. stadigvæk foden.
Af Krang
Hej Lars,

Nej, har desværre ikke længere kassen. Ja, vægbeslag hører med, og jeg har også stadig foden, som aldrig har været i brug - den står stadig med folie på.

Indtil videre er højeste bud 7.500,-

Jeg tror umiddelbart ikke man kan ændre i den digitale rækkefølge, men man kan fravælge kanaler man ikke bruger fra listen, så alt "spild" forsvinder.

Befinder sig KBH centrum.
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Larsdk skrev:Har du kassen til det?

Hvor i København befinder det sig? Bor selv i Valby.

Kan det sortere de digitale kanaler?

kan man evt. se det i action?

Du skriver det hænger på vægen høre vægbeslag med? og har du evt. stadigvæk foden.
Hej

Der er ingen A modeller der kan sotere de digitale kanaler, heller ikke udlandske modeller.
Men der er en firmware der ligger de danske kanaler i DK rækkefølge eller som nogle vil sige det Yousee rækkefølge.

3Dbenny
Af Leoooo
Smid mig lige en sms på 61790056. Kan komme og kigge imorgen hvis du har tid :)
Af Krang
Bump :)

TVet er stadig til salg - bud modtages gerne.
Af Krang
Ny pris - sælges for 7.000 eller højeste seriøse bud inden 1/7.
Af Omfufu
vil du være intreseret i en bytte handel med en Dell U2711 skærm, ca 2 uger gammel nu, med garenti mv samt lidt kontanter?
Af Krang
Hej Omfufu,

Det kommer an på mængden af kontanter - har ikke voldsomt meget brug for en sådan skærm :)
Af Omfufu
Springer fra.

Syns prisen for det tv for dyrt, når man tænker på det vel er 3 generationer gammelt, uden garenti mv.

Beholder min skærm da den er mere værd.

Ellers tak, og held og lykke med salget.

//Omfufu
Af Krang
Ny pris - sælges for 6.000 eller højeste seriøse bud inden 1/7.
Af niepe02
Så ligger jeg ud med et bud på 5000 afhentet...
Af Krang
Skærmen er solgt!