Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kugelblitz
Hej alle

Jeg oplevet et ret irriterende problem med mit Panasonic x10y plasma.

Jeg opdaterede programlisten fornyligt, og nu nægter programmerne at blive hvor jeg indstillede til at være.

TV3 ryger fx hele tiden til plads nr. 22 i stedet for nr. 5 osv.

Har i en idé om hvorfor? Skyldes problemet antenneforeningen (Stofa, Århus Antenneforening) eller noget med TV'et?

Håber i kan hjælpe - det er godt irriterende.
Af Tom-H
Kugelblitz skrev:Hej alle

Jeg oplevet et ret irriterende problem med mit Panasonic x10y plasma.

Jeg opdaterede programlisten fornyligt, og nu nægter programmerne at blive hvor jeg indstillede til at være.

TV3 ryger fx hele tiden til plads nr. 22 i stedet for nr. 5 osv.

Har i en idé om hvorfor? Skyldes problemet antenneforeningen (Stofa, Århus Antenneforening) eller noget med TV'et?

Håber i kan hjælpe - det er godt irriterende.
Hvis du selv har flyttet TV3 ned på plads nr. 5 og bedt den om at ligge der (check at der står flueben ved) så burde den nu blive liggende der.
Af Kugelblitz
Ja præcis...men den skifter plads - men først efter et par dage. Meget mystisk..
Af kallemflat
Hejsa

Mit P46G10E gør det også, nogen løsning?
Af amarone
Hvis I kigger/søger lidt på siden her, vil I opdage, at mange har lignende problem.
Det er mit umiddelbare indtryk, at det ofte er Panasonic, det er galt med.
For mit eget vedkommende har jeg en Panasonic G20.
Løsningen var, at gå ind at frakoble den automatiske softwareopdatering. Jeg kunne forestille mig, at noget lignende ville gælde i jeres tilfæde.
Men prøv at søge lidt på Flatpanels/Recordere - eller via Google, så vil I opdage, at I bestemt ikke er alene.
Til gengæld er det også mit indtryk, at de fleste finder en løsning - heldigvis da O_O
Af kallemflat
Hejsa

Ja jeg søgte netop her på forummet og læste om flere eksempler, men jeg kunne ikke finde nogen der kom med en endelig løsning.
Desuden kører mit uden auto opdatering af sw.