Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rallemullen
Samsung 50" plasma PS50B850 (mener det er en 850 og ikke 855 - men den viser udenproblemer DVB-C materiale fra Yousee gennem kabel uden boks eller kort)

Denne 50" Samsung plasmaskærm er under 7 mdr. gammel og sælges til fordel for en af de nye modeller med 3D. Den er købt 23.11.2009 og der medfølger kvittering fra Cinemagic.dk - der er fuld 4 års forsikring fra securator som dækker:

• Indefra kommende funktionsfejl (mekanisk eller elektrisk sammenbrud), der betyder at produktet ikke kan anvendes.
• Funktionsfejl som følge af slitage (også funktionsfejl i fjernbetjeninger).
• Burn-In (fastbrænding af kanallogo eller lignende).
• Enhver form for pixelfejl, bortset fra pixelfejl som kun kan konstateres ved brug af elektroniske hjælpemidler, eller pixelfejl som følge af stød eller slag.
• Hente og bringe service (Gælder Jylland, Fyn, Sjælland, Bornholm og Lolland- Falster samt alle danske øer, der er brofast med et af disse områder) i forbindelse med en dækningsberettiget skade.
Særligt vedrørende skade på tv:
I forbindelse med en dækningsberettiget skade stiller Securator et låne tv til rådighed i reparationsperioden.

Selvrisiko / afskrivning
Der er ingen selvrisiko eller afskrivning på forsikringen.

For god ordens skyld skal det nævnes, at denne model har en smule støj fra panelet - Jeg er selv sart med den slags støj, så for ikke at støde på unødvendige overraskelser, viser jeg meget gerne skærmen frem for potentielle købere. Bor i København Ø

- Opløsning 1920x1080
- DVB-T/DVB-C MPEG4
- 4 x HDMI-indgange
- 100 Hz Motion Plus
- Real Black Filter
- Ultra Slim 2,95 cm
- 2 x 15 W højtalere
- DLNA Wireless
- Internet TV
- 2.0
- 2 x USB 2.0-indgange
- Energiforbrug 330 W.
- Standby forbrug 0,3 W.

Alt originalt tilbehør inkl. fod medfølger.
Senest rettet af Rallemullen 15 jun 2010, 21:01, rettet i alt 1 gang.
Af niepe02
Ønsker du en vurdering eller et bud?

og hvad med en mindste pris?

/Per
Af Rallemullen
Det bestemmer du selv :) - sælger hvis der kommer et ordentligt bud - havde tænkt mig at 9-10.000 var en fair pris pga. forsikring..

men kom da endelig med en vurdering hvis ikke du er int. i at købe :) - det er altid rart med lidt realitet.
Af noxity
Forsikringens værdi er 999kr.
Af Rallemullen
Tjaa. - så er 9-10.000 vel heller ikke helt skrævt ? :)
Af niepe02
Da et nyt koster ca 10.000 kr + forsikring så 9000-10.000 kr er lidt for højt til at jeg vil byde...
Af Rallemullen
Havde kun set prisen på 855 modellen - og den var 13.000 kr.. Var ikke opmærksom på at prisforskellen var så stor..

hvad er den store forskel på 850 og 855 ? - siden prisforskellen er 3.000 kr?
Af noxity
Forskellen ligger primært i Samsung Prestige Service. Men den ekstra forsikring du har tegnet går lige op for dette.

Der skulle være lidt forskel på tunerne, men der er endnu ikke nogen som har oplevet problemer.
Af Rallemullen
Fandt sku lige min kvittering :)

16-11-2009

12.129 kr inkl forsikring..
Af Larsdk
En ting der trækker ned er at det er købt hos Cinemagic.dk da de kun sælger paralleimport. Det ville sige dit tv ikke er en nordisk model.

Hvis det havde været en nordisk model ville du kunne have brugt Samsung prestige service fordi det har den støj og fået byttet det over med deres nye 3D plasma og evt. kun betalt differensen.

Næste gang så køb nordisk model.
Af Rallemullen
Det kunne være at man skulle gå til forsikringen og få det ombyttet til en 3D'er :) - ikke dårlig idé!

Cinemagic sælger ikke KUN parallelimport - som tidligere nævnt, så er man stille ligeså godt med en forsikring som med samsung prestige!

Jeg startede med at få en 855 og havde kæmpe støj problemer, og det var godt nok besværligt at få den byttet gennem samsung prestige.. tilsidst fik jeg dog mine penge tilbage, og efter flere anbefalinger her fra FlatpanelsDK købte jeg en 850 og fik mig en forsikring, da tv'et endelig kom, virkede højttalerne desværre ikke, og jeg fik byttet til et nyt inden for 2 dage uden problemer pga. forsikringen..

så jeg har SLET ikke fortrudt at det ikke er en nordisk model

+ jeg har sparret en masse penge
+ fået bedre service
+ fået et identisk tv (850 vs 855)

Men Larsdk - hvor har du købt din 3D'er og hvor meget gav du for den?
Af Larsdk
Rallemullen skrev:Det kunne være at man skulle gå til forsikringen og få det ombyttet til en 3D'er :) - ikke dårlig idé!

Cinemagic sælger ikke KUN parallelimport - som tidligere nævnt, så er man stille ligeså godt med en forsikring som med samsung prestige!

Jeg startede med at få en 855 og havde kæmpe støj problemer, og det var godt nok besværligt at få den byttet gennem samsung prestige.. tilsidst fik jeg dog mine penge tilbage, og efter flere anbefalinger her fra FlatpanelsDK købte jeg en 850 og fik mig en forsikring, da tv'et endelig kom, virkede højttalerne desværre ikke, og jeg fik byttet til et nyt inden for 2 dage uden problemer pga. forsikringen..

så jeg har SLET ikke fortrudt at det ikke er en nordisk model

+ jeg har sparret en masse penge
+ fået bedre service
+ fået et identisk tv (850 vs 855)

Men Larsdk - hvor har du købt din 3D'er og hvor meget gav du for den?
Jeg skrev eller til Cinemagic.dk for 2 uger siden angående fælleskøb til flatpanels brugere af deres 3D plasma og fik at vide det kun var parallelimport de solgte. Men kan være de har lavet det om siden da.
Af Rallemullen
Det kan være at den model af 3D plasma de har er parallelimport..

De sælger i hvert fald mange nordiske modeller også.
Af tor.b.kristensen
Jeg vil gerne komme og give det et kig på mandag evt.

Smid mig evt. en sms på 28180050, hvis det kunne passe med dine planer.

Mvh Tor