Log ind med sociale netværk

13 jun 2010, 15:51

mhca skrev:CA-modulet ALENE gør intet som helst, som jeg skriver. Du kan godt få deres dekoderkort uden at få deres boks med samtidigt - de sælger det jo selv. Jeg har muligvis fået blandet "Plus" sammen med deres dekoderkort alene. Det fremgår ikke helt klart på deres hjemmeside hvad "Plus" rent faktisk dækker over, ud over at boksen nævnes i sammenhængen.yakken skrev:CA-modulet alene gør ingenting. Det er blot en kortlæser. Uanset hvad, så kræves der dog abonnement på Yousee Plus.Så vidt jeg er blevet informeret, så svarer et CA-modul + YouSee kort (30 kr.) til at have YouSee Plus hvad angår de tilgængelige kanaler.
YouSee Plus inkluderer dog bare deres Samsung box, hvor man også kan optage mv.
Ellers er mine forældre også blevet misinformeret i forbindelse med kontakt til YouSee i sidste uge.
									  13 jun 2010, 20:57

Jeg synes, at deres beskrivelse på hjemmesiden er lidt uklar. For under priser for YouSee Plus beskrives det som at YouSee Plus er inkl. boksen. Og derfor kan man lade sig forvirre over, om HD-kanalerne nu følger med blot ved køb af dekoderkort.
Men vi er i hvert fald enige :-)

yakken skrev:... Det fremgår ikke helt klart på deres hjemmeside hvad "Plus" rent faktisk dækker over, ud over at boksen nævnes i sammenhængen.Jeg er helt enig.
Jeg synes, at deres beskrivelse på hjemmesiden er lidt uklar. For under priser for YouSee Plus beskrives det som at YouSee Plus er inkl. boksen. Og derfor kan man lade sig forvirre over, om HD-kanalerne nu følger med blot ved køb af dekoderkort.
Men vi er i hvert fald enige :-)
									  15 jun 2010, 19:15

Det er IKKE nødvendigt at abonnere på Yousee Plus for, at se VM-HD kanalerne, eller de andre ekstra kanaler(HD eller ej).
Man skal bare have fingre i et Yousee kort til 30kr./md. Det er stort set det samme som Plus, selvfølgelig uden boksens ekstra funktioner.
Det spiller på mit tv!

Man skal bare have fingre i et Yousee kort til 30kr./md. Det er stort set det samme som Plus, selvfølgelig uden boksens ekstra funktioner.
Det spiller på mit tv!
									  15 jun 2010, 19:39

GrummeKrumme skrev:Det er IKKE nødvendigt at abonnere på Yousee Plus for, at se VM-HD kanalerne, eller de andre ekstra kanaler(HD eller ej).Jeg gør det samme, men de 30 kr. om måneden er vel netop abonnementsprisen for Yousee Plus...
Det spiller på mit tv!
									  15 jun 2010, 22:03

GrummeKrumme skrev:Det er IKKE nødvendigt at abonnere på Yousee Plus for, at se VM-HD kanalerne, eller de andre ekstra kanaler(HD eller ej).Yousee Plus koster 30kr/md. De sidste 59 kroner er for leje af boks. Så det ER nødvendigt at have Yousee Plus.
Det spiller på mit tv!
									  15 jun 2010, 22:12

Vil man kunne optage i HD (og det vil man  ), så skal man jo have denne monopolbox... Med mindre man fixer det sådan, at man optager på en anden snedig måde, gennem PCen, eller noget i den henretning.
 ), så skal man jo have denne monopolbox... Med mindre man fixer det sådan, at man optager på en anden snedig måde, gennem PCen, eller noget i den henretning.
.... Meeen, det er meget fedt, at kunne leje film over boxen. Det kører bare

), så skal man jo have denne monopolbox... Med mindre man fixer det sådan, at man optager på en anden snedig måde, gennem PCen, eller noget i den henretning.
 ), så skal man jo have denne monopolbox... Med mindre man fixer det sådan, at man optager på en anden snedig måde, gennem PCen, eller noget i den henretning..... Meeen, det er meget fedt, at kunne leje film over boxen. Det kører bare

LG C9 55"  Sony STR-DN850 surround Panasonic UB700 og et mindre DALI/Aragon satellitter, som er bundet af, med 2 stk SVS PB 1000 subs

16 jun 2010, 08:48

Det fremgår også af oversigten længere oppe.

Willum89 skrev:Det de kalder Plus er inkl. boksen, hvis du bare vælger leje af kort(30kr.) har du ikke Yousee Plus, du får bare adgang til flere kanaler. Plus giver mulighed for on-demand, leje osv, og kræver leje af boksen også.GrummeKrumme skrev:Det er IKKE nødvendigt at abonnere på Yousee Plus for, at se VM-HD kanalerne, eller de andre ekstra kanaler(HD eller ej).Yousee Plus koster 30kr/md. De sidste 59 kroner er for leje af boks. Så det ER nødvendigt at have Yousee Plus.
Det spiller på mit tv!
Det fremgår også af oversigten længere oppe.
									  16 jun 2010, 09:05

Hvis du så læser det jeg skriver ovenfor, så er Plus bare kortet.
At de så kalder deres boks for Plus, er bare misvisende.
Hvis du går ind på Yousee's plus side, så er det også kun bonus kanaler, on demand og ekstra kanal pakker som er nævnt. Det er det Yousee Plus dækker over.
Hvis du så vælger løsningen med en Yousee Plus BOKS, så får du yderligere nogle features. Men det ændre ikke på at kortet i selv er en Yousee plus løsning.
Du kan jo godt bestille Yousee Plus boksen uden kortet, og så har du netop IKKE Yousee Plus. Altså er det kortet som er Yousee Plus.

Hvis du går ind på Yousee's plus side, så er det også kun bonus kanaler, on demand og ekstra kanal pakker som er nævnt. Det er det Yousee Plus dækker over.
Hvis du så vælger løsningen med en Yousee Plus BOKS, så får du yderligere nogle features. Men det ændre ikke på at kortet i selv er en Yousee plus løsning.
Du kan jo godt bestille Yousee Plus boksen uden kortet, og så har du netop IKKE Yousee Plus. Altså er det kortet som er Yousee Plus.
Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4 
Beoplay A9

Beoplay A9
									  16 jun 2010, 10:05

Hvis man bare vælger kortet, så får man de ekstra kanaler, som man også får ved Plus, uden noget ekstra(der er altså ikke noget PLUS ved det).
Pointen er, at man ikke behøver bestille Plus, som nogle påstår, men man kan nøjes med kortet til 30 kr.
Det forvirrer mere end det gavner, når i siger man skal have Plus for at få de ekstra kanaler.
Jeg har ekstra kanaler, VM-HD kanaler, og det fremgår ingen steder på min regning, at jeg har PLUS abonnement, kun et kortgebyr!

noxity skrev:Hvis du så læser det jeg skriver ovenfor, så er Plus bare kortet.Plus er jo netop, at du får nogle ekstra features, altså inkl. den boks, selvfølgelig skal kortet være med.
Hvis man bare vælger kortet, så får man de ekstra kanaler, som man også får ved Plus, uden noget ekstra(der er altså ikke noget PLUS ved det).
Pointen er, at man ikke behøver bestille Plus, som nogle påstår, men man kan nøjes med kortet til 30 kr.
Det forvirrer mere end det gavner, når i siger man skal have Plus for at få de ekstra kanaler.
Jeg har ekstra kanaler, VM-HD kanaler, og det fremgår ingen steder på min regning, at jeg har PLUS abonnement, kun et kortgebyr!
									  16 jun 2010, 10:54

http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/Priser.aspx
Kort alene er YouSee Kort, som også står i ovennævnte prisliste.

noxity skrev:Hvis du så læser det jeg skriver ovenfor, så er Plus bare kortet.YouSee Plus er boks+kort hvilket fremgår af prislisten:
Kort alene er YouSee Kort, som også står i ovennævnte prisliste.
									  18 jun 2010, 08:13

http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/VM_i_HD ... _i_HD.aspx
Hvis du har en digital kortlæser eller en HD box allerede kan du nøjes med at købe et kort til 30 kr.
Jeg kan nu heller ikke rigtig forstået hvorfor de folk der ikke har et sådan kort har købt et HD TV til en formue og så kke vil bruge det. Jeg har fra dag 1 købt en box og et kort hvor alle HD kanaler er på, ellers er der jo næsten ingen grund til at have et HD TV ( næsten )
Nils
YouSee Plus er boks+kort hvilket fremgår af prislisten:
Kort alene er YouSee Kort, som også står i ovennævnte prisliste.[/quote]

Hvis du har en digital kortlæser eller en HD box allerede kan du nøjes med at købe et kort til 30 kr.
Jeg kan nu heller ikke rigtig forstået hvorfor de folk der ikke har et sådan kort har købt et HD TV til en formue og så kke vil bruge det. Jeg har fra dag 1 købt en box og et kort hvor alle HD kanaler er på, ellers er der jo næsten ingen grund til at have et HD TV ( næsten )
Nils
YouSee Plus er boks+kort hvilket fremgår af prislisten:
Kort alene er YouSee Kort, som også står i ovennævnte prisliste.[/quote]
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto