Log ind med sociale netværk

26 maj 2010, 14:45

Jeg er mega interesseret.
Men først efter å have læst et par profesjonelle tests.
Vil gerne have Panasonic VT20.
50" er for lille, og 65" for dyr.
Så Samsung sin 63" er midt i blinken for mig.
Men om billedkvaliteten bliver langt fra Pana, så står jeg af.
(Og om, gud forbyde, buzz er noget Samsung vil levere på sine 2010 modeller, så står jeg også af).
Men får nu PSXXC7705 gode tests på sin billedkvalitet så er jeg helt med på powerbuy af denne modellen.

Men først efter å have læst et par profesjonelle tests.
Vil gerne have Panasonic VT20.
50" er for lille, og 65" for dyr.
Så Samsung sin 63" er midt i blinken for mig.
Men om billedkvaliteten bliver langt fra Pana, så står jeg af.
(Og om, gud forbyde, buzz er noget Samsung vil levere på sine 2010 modeller, så står jeg også af).
Men får nu PSXXC7705 gode tests på sin billedkvalitet så er jeg helt med på powerbuy af denne modellen.
									  26 maj 2010, 16:22

En af mine venner er butikschef hos en af de størrer elektronikkæder, og han har bestilt en til sig selv. Hans egen pris på den er 20.500.... så det lyder da voldsomt billigt det der.... men fedt hvis det kan lade sig gøre

Hej. Vi er et par stykker som er interesseret i et samkøb af Samsung PS63C7705. Vi forventer en pris på 21.000,-Er det virkeligt realistisk??
En af mine venner er butikschef hos en af de størrer elektronikkæder, og han har bestilt en til sig selv. Hans egen pris på den er 20.500.... så det lyder da voldsomt billigt det der.... men fedt hvis det kan lade sig gøre
									  29 maj 2010, 21:25

Krumme75 skrev:JEG vil gerne reservere etVi har endnu ikke fundet en forhandler der vil sælge det til den pris endnu. Måske er der andre der kan? Ellers må vi vel bare vente lidt til prisen lander deromkring, og det er kun et spørgsmål om tid. Vi har ikke talt med www.fladskærmsshoppen.dk endnu.![]()
Hvornår regner man med at det ville blive
									  29 maj 2010, 21:37

Det er ikke for bare at lyde negativ, for jeg vil da selv meget gerne vide om det kan lade sig gøre, for så gør prisen da tv´et meget atraktiv her i den her samkøbstråd
Håber da det kan lade sig gøre, men tvivler som sagt. Medmindre avancen på sådanne tv, svinger meget fra forhandler til forhandler?

Vi har endnu ikke fundet en forhandler der vil sælge det til den pris endnuOg det tror jeg altså heller ikke i gør. Som jeg skrev før, kan min ven, igennem butikken hvor han selv er butikschef, kun nøjes med at slippe 20.500.- Det tyder vel på at avancen ikke er stor nok til at i kan finde nogen forhandler der vil sælge det for 21.000.-
Det er ikke for bare at lyde negativ, for jeg vil da selv meget gerne vide om det kan lade sig gøre, for så gør prisen da tv´et meget atraktiv her i den her samkøbstråd
Håber da det kan lade sig gøre, men tvivler som sagt. Medmindre avancen på sådanne tv, svinger meget fra forhandler til forhandler?
									  01 jun 2010, 23:36

Nu er den nede på 22.524,- http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ps ... 6180p.html
Mon ikke vi kunne få det til 1.000,- billigere ved et samkøb?

(B

Mon ikke vi kunne få det til 1.000,- billigere ved et samkøb?
									  18 jun 2010, 09:54

Hej Krumme. Hvor har du bestilt, og fået den ventetid oplyst?
Jeg snakkede med en Samsung konsulent inde i Fona på strøget i København, hun sagde leveringstiden var 3-6 uger, men hun mente det var realsitisk at håbe på 3-4 uger.... og det var for en uge siden
Jeg magter ikke 2 måneders ventetid

Jeg snakkede med en Samsung konsulent inde i Fona på strøget i København, hun sagde leveringstiden var 3-6 uger, men hun mente det var realsitisk at håbe på 3-4 uger.... og det var for en uge siden
Jeg magter ikke 2 måneders ventetid
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto