Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af valby40
Er der en god årsag til at det er umuligt at opdrive en fladskærm med rigtig pip funktion - altså med 2 tunere. Jeg har hørt flere steder at det må være prisen som er afgørende. Rigtig pip er bare en super funktion når man ikke gider se reklamer. Jeg ville med glæde betale ekstra for den funktion.
valby40
Af hdmi
valby40 skrev:Er der en god årsag til at det er umuligt at opdrive en fladskærm med rigtig pip funktion - altså med 2 tunere. Jeg har hørt flere steder at det må være prisen som er afgørende. Rigtig pip er bare en super funktion når man ikke gider se reklamer. Jeg ville med glæde betale ekstra for den funktion.
valby40
Panasonic v20 og vt20.
Af jingle
VT 20 har da ikke 2 ens tunere ? den har 3 forskællige.
Og brugerne har sikkert i 9 ud af 10 tilfælde kun den ene i brug til enten antenne, satelit eller kabel TV.

Eller tager jeg fejl ?

Men kan således eks. ikke optage på satelit tuneren mens man ser et andet program på satelit tuneren men måske imelem satelit, antenne og kabel tuneren kan det lade sig gøre ?
Af valby40
Mit gamle billedrørs fjernsyn - loewe - har jeg været super glad for - men synger på sidste vers. Jeg har yousee kabeltv og kan af gode grunde ikke udnytte dtv. Men fjernsynet har 2 tv tunere i. Jeg klikker bare på 1 knap på fjernbetjeningen og vupti så er pip funktionen aktiv - og jeg er ikke afhængig af om videoen er tændt eller tilsluttet.
Jeg søger derfor en fladskærm med 2 tv tunere i hvor du nemt kan switche mellem det lille billede i hjørnet og det store billede.
Er der en som ved om det findes i en fladskærm.... På forhånd mange tak.