Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af olelaursen
Hej!

Efter tidligere gode råd fra Flatpanels vil jeg gerne have en vurdering af dette sæt:

TV: Samsung UE40C6005
Blu-Ray/harddisk: Samsung BDC 8200

Tilsluttet Stofa gennem antenneforening.

Skal benyttes til almen TV. Ikke tilslutning af spilkonsol. Jeg mener selv at billedkvaliteten er rimelig og strømforbruget ligeledes. Har læst testen af TV'et her på sitet, men har ikke kunnet finde noget vedrørende Blu-Ray/harddisken.

M.v.h.
Ole Laursen
Af malke
Hvad går dit spørgsmål præcist ud på? :)
Af mhca
BluRay harddisk-optageren er efter min mening ret dyr her ved lanceringen.

Jeg håber at produktet falder en del i pris.

Selve begrænsningen i ikke at kunne flytte over på eksternt medie (eller kan man godt tilkoble ekstra ekstern harddisk?) gør, at jeg ville personligt være bange for at løbe tør for plads, da jeg fx ikke ville ønske at slette en rigtigt god film e.l., der er optaget på maskinen.

Jeg mener også at have læst at LG skulle komme med et lignende produkt. Jeg mener, at den også lød ganske interessant. Jeg kan dog ikke huske, hvor jeg læste om den, måske her på siden.
Af olelaursen
Hej!
Mit ønske er en almen vurdering, som "mhca" så udmærket har startet op på.
Jeg har selv tænkt på muligheden for at få materialet over på et andet medie. Måske via usb. Blu-ray afspilleren kan ikke brænde.

M.v.h.
Ole Laursen
Af thcleaner
hvorfor ikke bare købe 40c77xx i stedet den har indbygget PVR funktion også en billige bluray ved siden af
Af monsterslam
thcleaner skrev:hvorfor ikke bare købe 40c77xx i stedet den har indbygget PVR funktion også en billige bluray ved siden af
Der skal tv'et jo stå på den kanal man vil optage. Man kan fx ikke se tv2 og optage noget fra tv3.
Af olelaursen
Hej!

Kom kun frem med flere gode forslag og bedømmelser.

Bedre sent end aldrig, her er links til produkterne:

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... prd_detail

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... prd_detail

Vedrørende pris: Der er varslet prisstigninger grundet den øgede forskel i dollar/euro- kursen.

Kommer der en test af Blu-ray/harddisken inden for en kortere periode?
Jeg er blandt andet interesseret i støjniveauet.

M.v.h.
Ole Laursen

PS
Midt i 80'erne købte jeg en brugt Sony BetaMax video til Kr. 10.500,00
Så er prisen på denne maskine trods alt mere human.