Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af VillainStyle
@Dressah - det eneste som oprindeligt holdt mig tilbage fra den UE55C8705 er netop 3D-delen - da jeg ellers selv er mangeårig samsung-tv-bruger, og er ret tilfreds - men nu siger de, at Sonys 3D tv vil være fuldstændigt kompatibelt med ps3, og der skal vist nok komme nogle features til ps3'eren, som skulle være lavet til deres fjernsyn.. Jeg må dog indrømme, at tanken om at vente mere end 1 måned fra nu af irriterer mig meget..

Hvordan virker den der 2d til 3d feature egentligt ? Kan det også bruges på andet end spil ?
Af selliah
Hej,
Jeg har også C8705 fra samsung i 55" 2D>3D funktionen er noget du kan slå til inde fra menuen, så laver tv'et efter bedste evne om fra 2D til 3D materiale. Men jeg vil sige at jeg mere eller mindre er skuffet også det da jeg var ude for at nogen ting nærmest forkom svævende istedet for i dybde, hvis du forstår. Men jeg har godt nok heller ikke prøvet det på spil, da jeg heller vil begejstres af ægte 3D matriale :)
Nu må du endelig ikke tro at jeg er utilfreds med tv'et, for det er jeg på ingen måde! Jeg opdager ingen synlige problemer med sort og 3D delen er heller ikke til at klage over på nogen måde ved ægte 3D materiale samtidig er skærmen noget billigere end sony :)
Af lennon
selliah skrev:Hej,
Jeg har også C8705 fra samsung i 55" 2D>3D funktionen er noget du kan slå til inde fra menuen, så laver tv'et efter bedste evne om fra 2D til 3D materiale. Men jeg vil sige at jeg mere eller mindre er skuffet også det da jeg var ude for at nogen ting nærmest forkom svævende istedet for i dybde, hvis du forstår. Men jeg har godt nok heller ikke prøvet det på spil, da jeg heller vil begejstres af ægte 3D matriale :)
Nu må du endelig ikke tro at jeg er utilfreds med tv'et, for det er jeg på ingen måde! Jeg opdager ingen synlige problemer med sort og 3D delen er heller ikke til at klage over på nogen måde ved ægte 3D materiale samtidig er skærmen noget billigere end sony :)
Hvilket TV havde du før C8705 . ?