Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FRB
Nogen der ved, hvor ps50c7705 kan opleves henne i kbh?

Jeg synes, det lader til, at det kun er mindre plasma-modeller og LED, butikkerne har stående fremme.
Af akanhjo
hifi klubben... jeg var til 3d aften arrangement i butikken her den anden dag, det var helt fint..
Af maritza
Expert i Ballerup centeret har den + en del andre
Af FRB
Ikke nogle steder inde i byen? - uden at fornærme Ballerup :)
Af akanhjo
jeg bor i århus og jeg går ud fra du bor i kbh? i må da have hifi klub i kbh??
Af FRB
Nå ja den er der selvfølgelig. Nu er jeg dog bare ude på en kigger, og det virker som om, det er nemmere at lure i Fona el. Expert el. anden butik med lidt flere kunder ad gangen.
Af Esben T
hifiklubben i slagelse har et stående til udstilling - ser rigtig godt ud!
Af Fredtoft
FRB skrev:Nå ja den er der selvfølgelig. Nu er jeg dog bare ude på en kigger, og det virker som om, det er nemmere at lure i Fona el. Expert el. anden butik med lidt flere kunder ad gangen.
Du er ALTID velkommen til at sige at du blot oser lidt, og bare tulle rundt uden at få hjælp.
Af FRB
Det er godt at vide fra en, der ved, hvad han taler om ;) Vil bare helst ikke føle, at jeg nasser alt for meget på butikkernes udstillinger og spilder sælgernes tid.
Af glade
Pørv bilka.. i hundige står der vel 50 skærme mindst og betjening findes sgu ikke her, jeg leger ofte sælger og siger til folk hvad de skal holde sig til når de er dernede, de kigger helt underligt når man leger med menuer mv i tvene..